شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

با توجه به اینکه یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید نشریات اینترنتی هزینه کرده‌ایم نبود اینترنت موجب می‌شود که از این بابت ضرر کنیم.

شوشان: رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تعداد برابر دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد در این دانشگاه یکی از موفقیت‌های ما در سال جاری به شمار می‌رود.

حسن مروتی اظهار کرد: تعداد کل دانشجویان ما در این دانشگاه 17 هزار نفر است.

وی بیان کرد: به لحاظ خوابگاه و سلف سرویس مشکلی برای شروع سال تحصیلی جدید نداریم و امیدواریم که سالی با نشاط برای دانشجویان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: یکی از موفقیت‌های ما در سال جاری برابر بودن تعداد دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد به شمار می‌آید و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انتخاب واحد دانشجویان از طریق اینترنتی صورت می‌گیرد یکی از مشکلات دانشگاه پهنای باند اینترنت است، در حال حاضر پهنای باند اینترنتی ما 40 مگ بوده که جوابگوی کار ما نیست.

مروتی گفت: با وجود اینکه ما 40 مگ پهنای باند خریداری کردیم اما در پاره‌ای از مواقع پهنای باند ما حتی به یک مگ هم نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه نبود اینترنت موجب می‌شود که ضرر ما چند برابر شود افزود: با توجه به اینکه یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید نشریات اینترنتی هزینه کرده‌ایم نبود اینترنت موجب می‌شود که از این بابت ضرر کنیم.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: برای اینکه در روند کارمان تسهیل ایجاد شود و به مشکل بر نخوریم نیاز به پهنای باند 100 مگ داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار