اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با اشاره به سطح بالای نمایش‌های اجرا شده در جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: تئاتر باید بیانگر دغدغه‌های مردم هر استان باشد. 

حمید نیلی در حاشیه نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز اظهار کرد: جشنواره خوب و ارزشمندی برگزار شده است که امیدوارم در سال‌های آینده نیز بهتر و پربارتر تکرار شود. 

وی با اشاره به این که استان خوزستان در یک شاهراه فرهنگی و هنری قرار دارد بیان کرد: اتفاقات و ظرفیت‌های خوزستان همه قابلیت دراماتیک دارد و جا دارد در رابطه ‌با آنها آثار بزرگی خلق کرد؛ موضوعات دفاع مقدس، نفت و ملی شدن آن، راهیان نور، اربعین حسینی از این جمله هستند و هرکدام قابلیت برگزاری جشنواره‌های بزرگ را دارد. 

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با اشاره به استقبال خوب مردم از نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: سالن‌های نمایش مملو از هنرمندان و تماشاگران از سراسر کشور شده که لازم است از برگزارکنندگان این جشنواره تقدیر و تشکر کنم. 

نیلی   با بیان این که یک تئاتر خوب، محرکی برای جذب مخاطب و تأثیرگذاری در جامعه است عنوان کرد: اگر کارهای استانی به سمت آداب و رسوم و محتوایی که دغدغه مردم هر استان است برود قطعا با مخاطب ارتباط بهتری برقرار می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار