اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵
تصويب قانون ممنوعيت به كار گيری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی، بازتاب ها فراوانی به همراه داشت. اجرای اين قانون چشم انداز روشنی را برای كشور فراهم می كند و نويدی برای  حضور جوانان در سطوح مختلف مديريتی است.

علی رغم تاثيرات مثبتی كه اجرای اين قانون دارد اما برخی رسانه ها پس از ابلاغ اين قانون ، دچار یک‌ خطا شدند و  با انتشار حكم بازنشستگی اجباری برای برخی مديران در فضای مجازی و استفاده از هشتكی تحت عنوان « كمپين خسته نباشيد » در اقدامی شتابزده برای برخی از مديرانی كه هنوز موعد بازنشستگی آنها فرا نرسيده، حكم بازنشستگی صادر كردند و از آنها خواستند داوطلبانه از مناصب خود استعفا دهند. 

به دنبال انتشار نام مدیران بازنشسته خوزستان در فضای مجازی و ضرورت کناره گیری این مدیران، بعضا نام مدیرانی آمده که هنوز بازنشسته نشده اند كه از آن جمله مي توان به نام سيروس خدادادی معاون توسعه مديريت و پشتيبانی اداره كل آموزش و پرورش خوزستان اشاره كرد كه مديری اجرايی و فارغ از حاشيه و جناح بندی هاست  و  بر اساس شواهد مستدل، اسفند ماه امسال یعنی ۸ ماه دیگر بازنشسته می شود. همچنین نام های دیگری نیز همچون فرماندار اهواز ، رییس جهاد کشاورزی خوزستان و ... مطرح شد که بلافاصله تکذیب گردید.

لازم به ذكر است  که قانون مصوب مجلس شامل مدیران بازنشسته ای مي شود كه دوباره به کار گرفته شده اند نه مدیرانی که هنوز بازنشسته نشده اند. در اين بين آنچه روشن است، اينكه غیرواقعی بودن این مطالب، جدا از حاشیه سازی ها و‌ سنگ‌ اندازی ها در مسیر خدمت، باعث سلب اعتماد مردم از فضای مجازی و رسانه ای می شود و راه را بر منتقدان دلسوز خواهد بست و‌ دیگر هیج نقدی و مطلبی مورد پذیرش مردم واقع نخواهد شد چرا که اعتمادشان به خبرها سلب می شود و آن دسته از افراد و مديراني که باید در تيررس نقد قرار بگیرند، در  لوای اين اخبار كذب پنهان مي شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار