اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
ابراهیم نصیری گفت: خوزستان در بخش قهرمانی فعالیت‌های خوبی داشته است و نزدیک به 13 درصد در بخش مدال‌آوری کشوری رشد داشته‌ایم.
ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش کارگری استان که امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: جا دارد از آقای علوانی سرپرست قبلی  هیات که در مدت خدمت خود فعالیت بسیار خوبی داشت و از جوانان شایسته استان محسوب می‌شود، تشکر کنم. همچنین به آقای غفاری رییس جدید این هیات تبریک می‌گویم. ورزش خوزستان معادل یک قرن است که عمر دارد و ورزش استان در کنار تمام شاخصه‌های خوزستان به عنوان یکی از آیتم‌های مثال‌زدنی محسوب می‌شود، ضمن این‌که مردم خوزستان ورزش‌دوست هستند و این استان افراد بزرگی از جمله مرحوم نوری خدایاری را داشته است.

وی با بیان این‌که 1147 باشگاه خصوصی در استان در حال فعالیت هستند، عنوان کرد:‌ جزایر بزرگی در ورزش خوزستان وجود  دارند که در قالب صنایع، دستگاه‌ها و بخش خصوصی در حال انجام وظیفه و فعالیت هستند؛ منطقه آزاد اروند نیز یکی دو سالی است که در کنار پتروشیمی، نفت، حفاری و دیگر دستگاه‌های بزرگ وارد عرصه ورزش شده‌ است و خیلی خوب، منظم و پرتوان فعالیت می‌کند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین جا دارد از زحمات آقای محمدپور مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی قدردانی کنم. ظرفیت خوزستان بیشتر از این است و از هیات ورزش کارگری خوزستان نیز درخواست دارم یک برنامه منسجم و منظم داشته باشد و تقویم ورزشی خود را هم آماده کند. در هر صورت فضا در استان فراهم است تا جامعه کارگری به نشاط و افزایش بهره‌وری برسد.

وی بیان کرد: خوزستان در بخش قهرمانی فعالیت‌های خوبی داشته است و نزدیک به 13 درصد در بخش مدال‌آوری کشوری افزایش مدال داشته‌ایم. همچنین در 54 شاخصه‌ای که وزارت ورزش و جوانان ما را مورد ارزیابی قرار داد، فارغ از هفت شاخصه‌ای که مربوط به مسابقات المپیک و آسیایی است، رشد 13 درصدی داشتیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار