اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: امسال برای شرکت در لیگ برتر کشور با مشکلاتی مواجه شده‌ایم ولی تلاش‌مان این است به هدف والای‌مان که کسب قهرمانی و برگرداندن جام به اهواز است، برسیم.
زیور بابایی در خصوص شروع خوب این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: روز گذشته با نتیجه 8 بر یک برابر مس رفسنجان به برتری رسیدیم که جا دارد به دختران حفاری خسته نباشید بگویم. با وجود این‌که امسال تمرینات‌مان را خیلی دیر شروع کردیم، بیش از این از تیمم  انتظار نداشتم. ا‌ن‌شاءالله حفاری که همیشه نامش بر زبان‌ها است، بتواند هفته به هفته به روزهای اوج و آرمانی خود برسد.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه بیشتر تیم‌ها تمرینات خود را برای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دیر آغاز کردند و تنها تیم سپیدرود تهران زودتر از سایر تیم‌ها کارش را آغاز کرد و اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد ولی شرایط سایر تیم‌ها یکسان است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که امسال حفاری برای کسب چه جایگاه تلاش می‌کند؟ گفت: تلاش ما این است که مانند سال‌های گذشته از قهرمانی حفاری در لیگ برتر دفاع کنیم، هر چند سال گذشته موفق به انجام این مهم نشدیم و عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم. امسال با مشکلاتی مواجه شده‌ایم ولی تلاش‌مان این است به هدف والای‌مان که کسب قهرمانی و برگرداندن جام به اهواز است، برسیم.

وی درباره تعویق چند باره برگزاری لیگ برتر کشور و این‌که به نظر می‌رسد در ادامه این لیگ با نظم خوبی برگزار نشود، عنوان کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و همین باعث شد که مشکلات تیم‌های بانوان دو چندان شود و دلیل این‌که مسابقات با تاخیر شروع شد و حتی هنوز تکلیف حضور نماینده اصفهان در لیگ مشخص نیست، به خاطر همین مشکلات است. امیدوارم این مشکلات حل شود، البته این مشکلات تنها به لیگ فوتسال بانوان برنمی‌گردد و همه درگیر آن هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار