اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
استاندار خوزستان برگزاری مسابقه فوتسال بین دو تیم خانه مطبوعات استان و منتخب مدیران ارشد خوزستان را موجب رونق ورزش، احترام به حوزه خبر و خبرنگاری و ایجاد فضای مثبت در استان دانست و گفت: ورزش، امید در جامعه را بیشتر کرده و یاس و نا امیدی را به حاشیه می‌برد.
غلامرضا شریعتی شب گذشته در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم فوتسال خانه مطبوعات استان و منتخب مدیران ارشد خوزستان، اظهارکرد: حضور من در این برنامه بابت قدردانی برای تدارک این برنامه است که امسال به مناسبت روز خبرنگار در نظر گرفته شد. ان‌شاءالله چنین برنامه‌هایی که هم باعث رونق ورزش و هم این‌که باعث احترام به حوزه خبر و خبرنگاری است و شعف و شادی را هم در بر دارد، بیشتر از این شود.

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین مسابقاتی بین اصحاب رسانه و مدیران استان چقدر می‌تواند در پیشرفت و توسعه استان مؤثر باشد؟ گفت: این موضوع قطعا در ایجاد فضاهای مثبت در استان و ترسیم چهره‌ای درست از خوزستان نقش اساسی دارد و می‌تواند از فضای یاس، ناامیدی و اختلاف پیشگیری کند و فضایی همراه با تعامل سازنده و رشد و شکوفایی را در بر داشته باشد. امیدوارم چنین برنامه‌هایی روز به روز بیشتر شوند و در نهایت توسعه و وحدت را در بر داشته باشد.

استاندار خوزستان در خصوص نقش ورزش در جامعه نیز عنوان کرد: ورزش موجب نشاط روح و سلامت جسم می‌شود و طبیعتا سلامت جامعه را در بر خواهد داشت، ضمن این‌که ورزش، امید در جامعه را بیشتر کرده و یاس و نا امیدی در جامعه را به حاشیه می‌برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار