اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مهمترین مساله‌ای که برای متولیان خدمت رسانی برق دارای اهمیت است، پایداری شبکه و استمرار برق‌رسانی به مردم است.
حسن کریمی اظهار کرد: هنگام ظهر بار شبکه به حداکثر خود می‌رسد و در این زمینه شهروندان می‌توانند با خاموش کردن و عدم استفاده از لوازم پر مصرف مانند لباسشویی، جارو برقی و ... شرایط برای پایداری شبکه برق تضمین کنند.

وی افزود: این روزها در خوزستان و شهر اهواز دمای هوا به شدت افزایش پیدا کرده است و در این خصوص هرگونه مصرف بیش از حد برق در مناطق و عدم رعایت الگوی مصرف برق، باعث بالا رفتن بار شبکه، وارد شدن آسیب به تجهیزات برق و خاموشی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: مهمترین مساله‌ای که برای متولیان خدمت رسانی برق دارای اهمیت است، پایداری شبکه و استمرار برق‌رسانی به مردم است. در این زمینه کنترل دوسویه تکنسین‌ها و مشترکین در ساعات پیک یا اوج مصرف دارای اهمیت است.

کریمی بیان کرد: هرگونه بالارفتن بار شبکه در مناطق اهواز که منجر به خسارت به تجهیزات برق شود، خاموشی را در مناطق به دنبال خواهد داشت. در این زمینه مردم با رعایت الگوی مصرف می‌توانند در این روزهای گرم از خاموشی جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت و حساس، به منظور حفظ و پایداری شبکه برق در راستای رفاه و آسایش بیش از پیش شهروندان، لازم است نکات آموزشی که کارشناسان برق در این مدت از طریق رسانه‌های جمعی توصیه کرده‌اند، از سوی مردم به کار گرفته شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار