شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر؛
اگر به ظرفیت اسمی به اضافه 20 درصد برسیم، تازه به 40 سال پیش این مجتمع بازگشته ایم و باید چشم انداز بلندتری را تعریف کنیم.
نشست اصحاب رسانه شوشتر با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت کارون برگزار شد.

به گزارش شوشان، عبدالمجید میرزاپور در این جلسه گفت: در 3 – 4 سال گذشته شرکت کارون کاملاً زیانده بود و روز به روز به مشکلات نیز افزوده می شد. اما در حال حاضر حدود 2 سال است که ما به سوددهی رسیده ایم و در سال گذشته تقریباً 18 میلیارد شرکت سودآوری داشته است.

وی اظهار کرد: ما در انسجام تولیدی به طور جدی دچار ضعف و نیازمند پیشنهاد هستیم، اما در ساختار سازمانی ادعا می کنیم که عالی هستیم. قطعاً مانند هر سازمان دیگری دارای نقاط ضعف و قوت هستیم، انتظار ما این است نقد منصفانه صورت بگیرد و ما حتما هم تشکر می کنیم هم اعمال خواهیم کرد.

مدیرعامل کشت و صنعت کارون ضمن انتقاد از برخی تصمیمات استانی که باعث فرار سرمایه گذاران می گردد اضافه کرد: متاسفانه ما در خوزستان بحران ها را مدیریت نمی کنیم بلکه تعطیل می کنیم. تمامی سرمایه گذاران با این اوضاع تعطیلی ها و فشارهای زیاد، فرار می کنند و مجتمع هایی مانند ما که به دنبال جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف هستند، متضرر می شوند.

وی اذعان داشت: اعتقاد دارم هنوز در مجموعه کارون، کار خاصی انجام نداده ایم، اگر به ظرفیت اسمی به اضافه 20 درصد برسیم، تازه به 40 سال پیش این مجتمع بازگشته ایم و باید چشم انداز بلندتری را تعریف کنیم. در برداشت سال گذشته، به 92 درصد ظرفیت اسمی رسیدیم و شبانه روز تلاش می کنیم تا به این مهم دست یابیم.









عکاس: محمدزمان قصاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار