اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
شوشان _ عبدالرحمن نیک سرشت:

 چند روز پیش طی مقاله ای، اینچنین، یادآور شددم که متاسفانه کهنه اصلاح طلبِان سردرگم باعث سرخوردگی جوانان اردوگاه خود می شوند و به جای حمایت از نیروی مستعد، متاسفانه به ارتباطات شخصی مبتنی بر خویشاوندسالاری، رفیق بازی و محفل گرایی روی آوردند و در نتیجه به جوانان اصلاح طلب خود بعنوان سیاهی لشکر نگاه می کنند که صرفا باید آنها مانند سربازان کوکی در امر انتخابات بسیج شده و کارهای تبلیغاتی و رای گیری از مردم را بعهده داشته باشند.! 

 دیروز جناب آقای دکتر حمید کهرام  طی یادداشتی نیز به این وضعیت اسفبار معترض گردید که اصولا، نگارنده با اصل این چنین اعتراضاتی که اخیرا به برخی از انتصابات می شود مشکلی نداشته، زیرا بخوبی از منشای نومانکلاتوری (نورچشمی پروری) این انتصابات واقفم ولیکن نمی دانم چرا این حضرات، که خود از قضا، پیشکسوت و کهنه سرباز اردوگاه اصلاح طلبی هستند، چرا بعداز گذشت ۶ سال از عمر دولت تدبیر و امید، حالا، بفکر این مهم افتادند که برای خالی نبودن عریضه باید چیزی بگویند و یا بنویسند که نمایشی از یک حقیقت دردناک باشد.!؟ 

آیا براستی این حضرات تا کنون کجا بودند و چرا هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نداده اند.!؟

حکایت قصه ی ما در خوزستان مثل داستان همان پدری شده که اجازه ی خواستگاری از دختری را برای پسرش را نمی داد و بر سر راه خواستگاری بچه های مردم هم سنگ اندازی می کرد!

 واقعا برای جوانان اصلاح طلب باید متاسف بود و با آنها همدردی کرد، از آن بابت که قدر آنها دانسته نشده و نسبت به سرخوردگی هایشان در جبهه ی حامیان دولت توجه و نیز چاره جویی های جدی نشده است .

صاحب این نوشتار  نگاه ابزاری به جوانان را در هیچیک از دو جبهه سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب برنتابیده و آن را اخلاقی نمی داند، اما واقعیت این است که اصولگرایان دست به کادرسازی از نیروهای جوان شان زده و به جدیت از آنها حمایت می کنند.

اما اصلاح طلبان چون بر این باورند که جوانانشان باید آرمانگر باشند و برحسب وظیفه ی سیاسی در هر حال انتخاباتی حاضر شوند پس لذا از حیث اعتقادی برخود واجب ندانسته  که از جوانان خود در مناصب استفاده کنند و به کادرسازی مدیریتی آنها مبادرت ورزند.

اینک، همه ی اصلاح طلبان ریش سفید در خلق این تراژدی مقصرند. اعم از سیاسیون کهنه کار، استاندار و هم خود جوانان که اجازه می دهند این طور از احساسات و عقاید پاک شان بهره برداری شود.

 آری، این همه مدیرکل، روسای ادارات، فرماندار و معاون استاندار و ....که طی این شش سال منصوب نمودید، آیا براستی چندتای آنها از جوانان اردوگاه سیاسی تان بودند!؟ 
حالا، چطور شما مجازید که با رقیب سیاسی و نمایندگان آن اردوگاه  سهل و ممتنع وارد هر معامله شوید اما این در حالی است که شما حاضر نیستید حامی رشد و بکارگماردن نیروهایی باشید که رای اکثریتی برای پدیداری دولت تدبیر و امید را جمع کرده اند.!؟
پس اکنون با این توصیف شما با انداختن گناه به گردن یکدیگر، چه دردی را فی المجلس می توانید دوا کنید که نتوانستید کما فی السابق آن را سامان بخشید.

حالا، با یک حساب سرانگشتی می شود کلید حل این معما را بدست آورد در صورتی که با جوانان خود از در صداقت وارد شده و نگاه سیاهی لشکر به انها نیاندازید.

یا لااقل از رقیبان خود، یعنی؛ اصولگرایان در اردوگاه سیاسی مقابل خود الگوگیری کنید.

والسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار