اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸
شوشان _ عبدالرحمن نیک سرشت :

شنیدم که بالاخره دکتر شریعتی استاندر خوزستان از میان مردان اصلاح طلب همگام با دولت تدبیر و امید جناب آقای سید زین العابدین موسوی را بعنوان سرپرست فرمانداری شهر آبادان منصوب نمودند و همزمان با این انتصاب مشاهده شد در گروه های مجازی مخالفین و موافقین با این انتصاب در مقابل هم صف آرایی کردند.

به هر حال هم مخالفان و هم موافقان شاید شناخت دقیقی از جناب سید زین العابدین موسوی نداشته باشند اما بنده برحسب وظیفه ی خوزستانیِ خود به اندازه ی شناخت چهل ساله ای که از ایشان دارم در جهت تنویر افکار عمومی و مردم شریف آبادان مطلبا زیر را بیان می نمایم.

۱- سید زین العابدین موسوی انسانی بغایت پاکدامن، نجیب و آرمان طلب است که عشق ایران و بخصوص خوزستان در تک تک سلول های وجودش نهادینه شده است او از جمله جوانان متعهدی بود که از روزهای نخست دفاع مقدس اعزام جبهه های نبرد شد.

۲- سید زین العابدین موسوی یک اصلاح طلب واقعی است که با تبانی و زد و بند که علت اصلی فساد در ایران است بسیار مخالف و متنفر است که متاسفانه شهر آبادان در گذشته بر اثر این بلیه ی خانمانسوز از غافله ی توسعه و رونق اقتصادی نسبت به سایر شهرهای خوزستان عقب مانده تر شد.

۳-سید زین العابدین موسوی مدیری کاردان و لایق است و از قضا بیشترین طول خدمت او در آبادان و اروند کنار در این چهل سال در مسئوولیت های عمرانی سپری شد و شناخت کافی و عمیقی از روند توسعه و وضعیت معیشتی مردم آن دیار دارد.

۴-سید زین العابدین موسوی  سیدی اهل خیر، مهربان و یتیم نواز است او درد مردم محروم را درک می کند چون خود از این قشر بوده و به حال و روز روستائیان و محرومین واقف است.

۵-سید زین العابدین در امور حسابرسی و حقوق بسیار خبره و در جذب اعتبارات دولتی و کسب درآمدهای شهری استاد است عملکرد وی در زمان تصدی گریش در مدیریت شهری رامهرمز مهر تائیدی بر صحت  این ادعاست .

۶-بدون تردید با شناختی که از مردم شریف آبادان و نیروهای مذهبی و سیاسی آن زاد بوم دلیرپرور دارم یقین دارم با این انتصاب شایسته شاهد رونق و شکوفایی شهر آبادان و حومه باشیم و این نوید را بدهم که از روی وجود نشانه های قرین باهم  که در نام سید زین العابدین و رابطه ی آن با اسم شهر عُبادان به طور ظاهری می توان فهمید که انشاء الله در امر باطن و حقیقیت معنایی این انتصاب هم موجب خیر و برکت آن سرزمین مظلوم بشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار