اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
سرپرست فرمانداری آبادان:
سرپرست فرمانداری آبادان گفت: نباید در آبادانی که منطقه تجاری و اقتصادی است گمرک و منطقه آزاداروند و پلایشگاه نفت و سایر شرکت های صنعتی وجود دارد چیزی به عنوان بیکاری داشته باشیم.
سید زین‌العابدین موسوی سه شنبه شب در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری آبادان که در سالن الغدیر فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: آبادان با مشکلات بسیاری گریبان گیر است، بررسی و رسیدگی به آن‌ها در اولویت برنامه‌های این فرمانداری خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به آبادان دارد، افزود: اما در حال حاضر و با توجه به ظرفیت‌های ویژه آبادان این نگاه بیشتر از قبل شده و دولت ظرفیت‌های جدیدی را برای مردم این شهرستان در دستور کار قرار داده است. 

سرپرست ویژه فرمانداری آبادان در خصوص اولویت کاری خود در این شهرستان بیان کرد: نباید در شهرستان آبادان که منطقه تجاری، اقتصادی، گمرک، منطقه آزاد اروند، و پالایشگاه و سایر شرکت‌های صنعتی وجود دارد، چیزی به‌عنوان بیکاری داشته باشیم، یکی از اولویت‌ها بحث ایجاد موقعیت اشتغال جوانان و حتی افرادی است که از مرز جوانی گذشته‌اند و هنوز بیکار هستند.

وی افزود: رفع بیکاری یکی از مهم‌ترین موضوعات است زیرا آسیب‌های بسیاری به دلیل بیکاری در این شهر به وجود آمده امیدواریم در خصوص رفع بیکاری به‌واسطه همکاری سایر مسئولین شهر بتوانیم گام‌های خوبی در این زمینه برداریم.

موسوی با اشاره به  بحث امنیت به‌عنوان دومین اولویت عنوان کرد: دومین اولویت بحث امنیت مردم و همچنین امنیت سرمایه‌گذار است. تا سرمایه‌گذار با ایجاد امنیت بتوانند خدمت بهتری برای مردم ارائه دهد.

وی اولویت بعدی را موضوع  رفع مشکلات آب شرب و کشاورزی که هنوز جریان دارد بیان کرد، و افزود: امیدواریم با همفکری استاندار و دولت مشکلات آب این شهرستان رفع و به‌زودی به پایان برسد.

وی گفت: باید تلاش کنیم که وضعیت کشاورزی را در استان بهبود یابد تا مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی راضی باشند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار