شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
آغاز تغییرات جدی در شهرداری آبادان
شهرداری آبادان در طول سالیان پیشین تبدیل به حیاط خلوت گروه‌های سیاسی و جریان‌های محفلی شده بود

شهردار آبادان با بیان اینکه ارزیابی توانمندی معاونان و مدیران را آغاز کرده‌ام گفت: طبعاً تغییراتی در راستای بهینه کردن بدنه مدیریتی شهرداری صورت خواهد گرفت.

محمودرضا شیرازی اظهار کرد: نخستین جلسه مشترک با معاونان، مدیران مناطق و سازمان‌ها و واحدهای تابعه شهرداری پس از آغاز کار مجددم در این شهرداری برگزار شد و در آن به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف پرداختیم.

وی با بیان اینکه این برای نخستین بار در تاریخ شهرداری آبادان است که شهردار ابقا می‌شود افزود: این امر مسئولیت من را دوچندان خواهد کرد و امیدوارم با همکاری شهروندان و اعضای شورا بتوانم خدمت رسانی بیشتری را به این شهر ارائه کنم.

شهردار آبادان با اشاره به اینکه عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی، تلاش مضاعف برای خدمت بی‌منت به شهروندان و تکیه بر نیروهای جوان شهرداری از اولویت‌های شهرداری آبادان است ادامه داد: در تمام دو سال و نیمی که در این شهرداری بوده‌ام سرلوحه کارم را خدمت به مردم قرار داده‌ام و چیزی غیر از این مسیری را دنبال نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه وقتی شهرداری را تحویل گرفتم وضعیت آن بسیار اسفبار بود تصریح کرد: امروز خوشبختانه با تعامل مسئولان، همت کارکنان شهرداری و حمایت بی‌دریغ مردم آثار خرابی در حال پاک شدن از چهره شهر است.

شیرازی با بیان اینکه شهرداری آبادان در طول سالیان پیشین حیاط خلوت گروه‌های سیاسی و جریان‌های محفلی بود عنوان کرد: امروز سیاسی کاری در شهرداری هیچ جایی ندارد.

وی ادامه داد: همکارانی که با دیگر کاندیداهای پست شهردار همفکر بودند مطمئن باشند که مصون هستند مگر اینکه با کم کاری قصد ایجاد نارضایتی در شهروندان را داشته باشند که در این صورت با آنها برخورد می‌شود.

شیرازی در ادامه با بیان اینکه ارزیابی توانمندی معاونان و مدیران را آغاز کرده‌ام اضافه کرد: طبعاً تغییراتی در راستای بهینه کردن بدنه مدیریتی شهرداری صورت خواهد گرفت.

مدیر سامانه شهری آبادان گفت: هدف ما توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شهر چون کوی ملت، سده، ذوالفقاری، سلیچ، شطیط، الوانیه و... به صورت انجام طرح‌های ضربتی است تا چهره این مناطق را در اسرع وقت بهبود بخشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار