اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
چهار فرد مهاجر که احتمال می‌رود تبعه ایرانی باشند پس از دو روز شناور بودن در آب های دریا، توسط ماهیگیران انگلیس در کانال مانش کشف و نجات پیدا کردند.
به گزارش اسکای نیوز، این افراد 27، 30، 35 و 37 سال سن داشته و در نزدیکی سواحل منطقه 'گودوین سندز' در جنوب انگلیس شناور بوده اند.

'مت کوکر' کاپیتان کشتی ماهیگیران انگلیسی به این شبکه خبری گفت که ابتدا تصور کرده مهاجران برای آن‌ها دست تکان داده اما زمانی که نزدیک‌تر شدند، 'متوجه پریشانی آن‌ها شده است'.

وی گفت: آن‌ها مضطرب بودند؛ پاروهای کشتی را برای ما تکان می‌دادند؛ زمانی که نزدیک شدیم لباس‌های خود را سر پارو گذاشته و برای ما تکان می‌دادند.

کوکر اظهار کرد: قایق بادی که مهاجران سوار آن بوده اند، برای ظرفیت سه نفر طراحی‌ شده و پر از آب بوده است. او گفت که بخت با آن‌ها یار بود که شرایط دریا آرام بوده است.

این ماهیگیر انگلیسی با بیان اینکه قایق مهاجران فاقد موتور بوده، گفت: آن‌ها حتماً مستأصل بوده‌اند که دست به چنین اقدامی زده‌اند. به گفته وی، کانال مانش یکی از شلوغ‌ترین خطوط حمل‌ ونقلی جهان به شمار می‌رود.
کوکر اضافه کرد: حال دو نفر از آن‌ها نسبت به سایرین وخیم‌تر بوده است.

بر اساس این گزارش، ماهیگیران انگلیسی به آن‌ها آب، غذا و لباس‌ داده‌اند. این افراد سپس به گارد ساحلی انگلیس تحویل‌ شده و متعاقباً نیروهای مرزی انگلیس آن‌ها را به ساحل منتقل کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار