شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۸

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به برکت آمادگی روزافزون ارتش جمهوری اسلامی است که آمریکا امروز جرات ندارد چشم طمع به مملکت ما داشته باشد.

آیت الله محسن حیدری در مراسم رژه روز ارتش در اهواز که امروز (سه شنبه، 29 فروردین) به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ ارتش جمهوری اسلامی را به چهار مرحله می توان تقسیم کرد که دوره نخست آن مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی است و ارتش در این دوره به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت و از درون مبارزه خود را علیه رژیم شاه آغاز کرد.

وی افزود: وي افزود: دوره دوم تاریخ ارتش دوره بازیابی هویت است و این دوره زمانی آغاز شد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های اجانب مبنی بر انحلال ارتش، امام (ره) با حمایت بی دریغ از ارتش و جایگاه آن سخن اجانب را رد کرد و ارتش با فرمان ایشان در فروردین سال 58 مرحله بازیابی هویت اسلامی و ایرانی خود را آغاز کرد.

آیت الله حیدری تصریح کرد: مرحله سوم تاریخ حیات ارتش مرحله فداکاری سرنوشت ساز در دوران دفاع مقدس است. در آن دوران جنوب و غرب کشور مورد هجوم اجانب قرار گرفت و همه ملت ایران در برابر دشمن ایستادگی کردند. در آن سال ها ارتش با فداکاری بی نظیر خود و تقدیم 49 هزار شهید و 127 هزار جانباز سرنوشت جنگ را به نفع اسلام و انقلاب اسلامی رقم زد و سرنوشت خود و ملت ایران را تثبیت کرد.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: در مرحله چهارم حیات ارتش جمهوری اسلامی ایران که پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون ادامه یافته، دوره آمادگی روزافزون ارتش جمهوری اسلامی است. اکنون ارتش به صورت همه جانبه و از جنبه های مختلف نظامی، آموزشی، عقیدتی و معنوی روز به روز آماده تر می شود تا به رسالت خود در دفاع از کشور و انقلاب عمل کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار