اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امیدوارم سال آینده سالی پر از نشاط در حوزه فعالیت‌های کودکان و نوجوانان استان باشد.
محمد جوروند در آیین پایانی سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اهواز اظهار کرد: پس از برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و هنری در استان خوزستان پس از چند سال وقفه امسال جشنواره‌ای را برای کودکان و نوجوانان اهوازی با اکران فیلم‌های متنوع در همین حوزه برگزار کردیم. 

وی ادامه داد: سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امسال تفاوتی چشمگیر نسبت به جشنواره‌های سال‌های قبل داشت که این تفاوت بسیار ملموس و شاخص بود. 

جوروند با اشاره به ٢١ نفر از کودکان و نوجوانان که به عنوان هیات داوران در این جشنواره حضور داشتند گفت: تفاوتی که در جشنواره امسال به چشم می‌خورد این بود که این جشنواره مخاطبان، بازیگران و داورانش از کودکان و نوجوانان تشکیل شده بود و امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم از وجود این کودکان و نوجوانان در شورای سیاستگذاری نیز استفاده کنیم. 

دبیر سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با تقدیر از دست‌اندرکاران، برگزارکنندگان و خانواده‌های خوزستانی برای حضور پرشور در این جشنواره از هیات داوران که با دقت تمام آثار اکران شده در این جشنواره را تماشا و داوری کردند قدردانی و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار