شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹

شوشان : روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویِژه های خود نوشت : با انتخاب آقای سید خلف موسوی به عنوان شهردار اهواز، موضوع معرفی گزینه های مناسب برای جایگزینی وی یعنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مطرح شده است. اما در این یک مورد بخصوص کار دشوار نیست چرا که اداره کل یاد شده، به نوعی در بدنه خود مدیر پروری کرده به طوری که در حال حاضر چند نفر از مدیران واحدهای آن، از چنان سابقه و آگاهی مدیریتی برخوردارند که هر کدام از آنها می تواند مدیر خوبی برای این دستگاه باشد.

ضمن اینکه موسوی این حسن را دارد که هر جا بوده، به معاونین و مسئولان آنجا اختیارات و فضای مانور داده تا خود را نشان بدهند. لذا برای انتخاب مدیر کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی نیاز به این نیست که با چراغ دنبال نیروی مورد نظر بگردند و اگر قرار باشد فارغ از مسایل قومیتی و رفاقتی و رابطه ای مدیری تعیین و انتخاب شود، بهترین گزینه ها از بدنه آن اداره کل خواهد بود و امید است چنین شود.

یادمان باشد، در حال حاضر مهمترین مسأله استان اشتغال و رسیدگی به مسایل این موضوع است که می طلبد برای توفیق در این مهم کار به کاردان سپرده شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
بي نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
comment
0
1
comment راست ميگه ! از انتصابات و سپردن امور در اين اداره بدست افراد بي تجربه معلومه !! فقط كافيه به انتصاب رييس ورزش كارگران توجه كنيد !! ..
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
comment
0
1
comment هر کی بفکر خی شه معاون اشتغال بفکر ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار