اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم پیکان را بخوبی آنالیز کرده ایم و امیدوارم این بازی روز خوب بازیکنان مان باشد و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
شوشان آبادان ؛ کاظم فراحانی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران ، در جمع خبرنگاران اظهارکرد : امروز بازی سختی با تیم پیکان داریم ، پیکان تیم خوبی است و دارای سرمربی بسیار خوبی است و ما نیز نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کردیم.

وی افزود : تیم ما نیز در طول هفته ای که گذشت تمرینات شادابی را انجام داده و آماده کسب اولین سه امتیازمان در لیگ هستیم.

وی با اشاره به محرومین و مصدومین بازیکنان این تیم، بیان کرد : بجز سیروان قربانی که بدلیل محرومیت برای این بازی در اختیارمان نیست سایر نفرات در شرایط خوبی هستند.

فراحانی با بیان اینکه تیم پیکان را بخوبی آنالیز کرده ایم ، تصریح کرد : امیدوارم این بازی روز خوب بازیکنان مان باشد و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی به مورد تایید قرار نگرفتن بازیکن غنایی اشاره کرد و گفت: با بررسی هایی که توسط سر مربی و کادر فنی تیم انجام شد آقای سرجو نظرش این بود که این بازیکن هم سطح بازیکنان خودمان است و بهتر است که این فرصت را به جوانان خودمان بدهیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ، خاطر نشان کرد : خدا را شاکرم که مجموعه خوبی داریم و تمام بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا نتایج بازی ها به نفع تیم ما رقم بخورد.

وی افزود: وقتی با شهاب گردان و دریس دروازه بانان تیم صحبت می کردم، می گفتند مهم نیست که چه کسی برای بازی با پیکان درون دروازه قرار می گیرد زیرا مهم فقط کسب سه امتیاز است.

انتهای پیام/.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار