شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: به برکت وجود نیروهای مسلح آگاه، انقلابی و توانمند امروز می توانیم با قدرت از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

علیرضا شیخ رباط در مراسم رژه یگان های نمونه ارتش در اهواز که امروز (29 فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: صلابت، توانمندی و قدرتی که امروز در کشور وجود دارد ناشی از وجود نیروهای قدرتمند، هوشیار و توانمند نظامی و ازجمله ارتش در کشور است و همین موضوع موجب شده بتوانیم با قدرت از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

وی افزود: ارتش ایران در زمان رژیم سابق به تصور شاه و آمریکایی ها پایه اقتدار رژیم شاهنشاهی بود و آمریکایی ها آن را حمایت می کردند که به خیال خودشان منافع آنها را در منطقه تامین کند، ولی همین ارتش موجب فروپاشی رژیم دیکتاتوری شاهنشاهی و شکست آمریکایی ها شد.

شیخ رباط تصریح کرد: علائم فروپاشی آمریکایی ها از زمانی آغاز شد که نیروهای شجاع ارتش دستان خود را در دست رهبر فرزانه انقلاب گذاشتند و به جرات می توان گفت این ارتش تحول یافته به یکی از پایه های جدی ایجاد ثبات در سال های پس از پیروزی انقلاب است و در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک ارتش ارزشمند، قدرتمند و انقلابی مجاهدت های بسیاری از خود به نمایش گذاشت.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پس از مقابله بسیار با استکبار جهانی کاملا در موضع قدرت قرار گرفته است؛ علی رغم اینکه جمهوری اسلامی در سال های گذشته بارها خطوط قرمز دنیای استکبار را پشت سر گذاشته و در همه این سال ها همیشه مورد تهدید نظامی بوده، ولی به برکت وجود نیروهای مسلح آگاه، هوشیار و انقلابی، استکبار جهانی هیچ گاه نتوانسته تهدید نظامی خود را عملی کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار