اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
شوشان - منصور فاضلی / عضو شورای مرکزی مجمع متخصصین خوزستان :

با سلام عرض ادب و احترام 

دیروز گویا جلسه ای تحت برند سیاسی در استانداری خوزستان تشکیل گشته .

فارغ از اینکه بنیانگذاران این جلسه چه کسانی بودند کدام احزاب به این جلسه دعوت شده بودند و هدف از این گفتمان سیاسی چه بوده ؟
برخی دوستان کم لطفی نمودند و مدیرکل سیاسی استانداری را مورد لطف و نوازش خویش قرار دادند .

چه وقت ما میاموزیم حلم را ، بردباری را ، صبوری را ؟

چه وقت ما میاموزیم نقد منصفانه را ؟؟چه وقت خواهیم اموخت که بی پروا و بی اطلاع دیگران را قضاوت نکنیم ،  محاکمه نکنیم و دیگران را به مسلخ نبریم ..؟

شما چه کسی را به قضاوت نشسته اید و تخریبش میکنید ؟؟ کسی که 25سال عمرش در مناصب کلان مدیریتی سیاسی و انتخاباتی بوده کسی که سیاست با پوست و خون و استخوانش عجین گشته .چه کسی در استان خوزستان سوابق و عملکرد سیاسیش همتای دکتر فضل الله پور است . ؟

کسی که چندین دوره رئیس غرب و جنوب غرب کشور در برگزاری ادوار مختلف انتخابات بوده را  ، به چالش میکشید ؟.جایگاه شما کجاست ؟؟

کسی که مرکز پژوهشی مطالعات سیاسی وزارت کشور ، مرکز پژوهشی برون مرزی صدا و سیما ، مرکز پژوهشی و مطالعات اجتماعی وزارت کشور  ،مرکز پژوهش های مجلس را در کارنامه خویش دارد را چه کسی قرار است نقد نماید؟ .با کدام پشتوانه و عقبه سیاسی ، سواد و درک سیاسی شما از کدام قابوس نامه سیاسی اقتباس گشته ؟؟

اینکه فضای مجازی بابی گشته که هر کسی به زعم خویش مفسری توانا و ناقدی پرمدعا بر دیگران بتازد و دست به قلم برد ، بدون تفکر و اندیشه و بدون تعمق ، شخصیتی را به چالش بکشد که بقدر یک هزارم ان نه سواد سیاسی دارد و نه سوابق ان یارای برابری با سوابقش را دارد هنر نیست ..هنر ان است که با قلمت در بیفشانی .

کدام عقل سلیمی را میتوان یافت که دکتر فضل الله پور را با ان عقبه سیاسی در وادی سیاست و خرد سیاسی به چالش بکشد.
 کسی که نماینده و ناظر انتخابات در روسیه سفید بوده کسی که مدیر کل امنیتی بوده کسی که تخصصش  ،تفکرش ، اندیشه اش سیاسی و امنیتی میباشد ..

شما را چه شده ؟؟.بر کدام مسند و جایگاه استوارید که سخن نسجیده بر زبان میرانید ؟؟

اگر نمیدانید اکنون با شما بازگو میکنم .

ایشان کسی است که گروهای سیاسی را از 24 به 42 گروه سیاسی ارتقا بخشید و تعریفی از سیاست نوین را به منصه ظهور رساند.
ایشان کسی است خانه احزاب استان خوزستان را بعد از چهار دهه و پس از دو استان دیگر در کشور بنیان نهاد .

ایشان کسی است که ضرب اهنگش اقوام را بهم نزدیک کرد به سیاست استان جانی دوباره بخشید. 

ایشان کسی است که تا کنون 18 نشست فعالین سیاسی را در استان بر پا نموده و مشتاقانه در خدمت فعالین سیاسی میباشد و با سعه صدر با انها به گفتگو نشسته است .

شما را چه شده ؟؟ افرادی که نه سیاست را میدانند و نه با واژه سیاست اشنایی دارند و نه تعریف مشخصی از سواد سیاسی .امروز در جایگاه تحلیلگران و کنشگران سیاسی در فضای مجازی نخبگان و سردمداران سیاسی را به چالش میکشند .

ای کاش قبل از ورود به چنین مباحثی ابتدا از تفکر و عملکرد ها شناخت پیدا کنیم و سپس به عرصه نقد وارد شویم ، نه تخریب ، نقد منصفانه تفکر و خرد و اندیشه صاحبان قلم است ، نقدی که با برنامه و راهکاری همراه است .تخریب اما عقد گشایی ، مسیر ناصواب افرادی تازه به دوران رسیده است .امید است روزی فرا رسد که با احترام به جایگاه و اندیشه افراد منصفانه به نقد بنشینیم نه کینه ورزانه به تخریب دست به قلم بریم .

والعاقبه للمتقین اللهم و اجعلنا من المتقین 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار