شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب:
سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا با بیان اینکه جنگ نخواهد شد و ما نیز با آمریکایی ها مذاکره نخواهیم کرد، گفت: تقاص شهادت مظلومانه مردم اهواز را پس خواهیم گرفت.
سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی اهواز با تسلیت شهادت جمعی از مردم اهواز و نیروهای مسلحی که در روز 31 شهریورماه در حمله تروریستی اهوار به شهادت رسیدند، اظهار کرد: جمعیت بیش از 150 هزار نفری که در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی اهواز حضور پیدا کردند، نشانه وحدت و انسجام میان مردم بود. 

وی با بیان اینکه ما بر حق هستیم و تقاص شهادت مظلومانه مردم اهواز را پس خواهیم گرفت، افزود: این سند مظلومیت کودکی مثل طاها، نیروهای مسلح، اطلاعاتی و نظامی است و تقاص این افراد را خواهیم گرفت. 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تثریح کرد: ماهیت ضد استکباری ایران این است که کودتا، تحریم، تهدید و حتی جنگ را نمی پذیرد و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی همیشه در مقابل همه این چالش ها ایستادگی کرده اند.

خادم سیدالشهدا عنوان کرد: خوزستان همانطور که امام )ره) فرمودند دین خود را به اسلام ادا کرده است. در زمان دفاع مقدس 35 کشور بر علیه ما وارد جنگ شدند و با تمام تجهیزات در مقابل ما جنگیدند اما ایثارگری و روحیه شهادت طلبی باعث شد تا ما مقابل همه این دشمنان بایستیم و آن ها را از خاک ایران بیرون کنیم.

وی ادامه داد: جنگ با عراق جنگ عجیب و یکی از طولانی ترین جنگ های دنیا بود که 8 سال به طول انجامید. مردم ایران اسلامی و جوانان ما در این جنگ دست در دست هم دادند و بر دشمنان پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب بیان کرد: امروز باید با صرفه جویی و قناعت در این شرایط اقتصادی سخت عمل کنیم. جنگ نخواهد شد و ما نیز با آمریکایی ها مذاکره نخواهیم کرد. 

خادم سیدالشهدا گفت: هدف آمریکا از این جنگ اقتصادی ایجاد نارضایتی و اغتشاش داخلی است. ما باید در این شرایط اقتصادی به وظایف خود عمل کنیم زیرا دشمن به دنیال ایجاد نا امنی در کشور است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار