شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
معاون امور اقتصادی، بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در خصوص كمبود روغن و برخی كالاهای اساسی مورد نیاز مردم، جای هيچگونه نگرانی در استان وجود ندارد.
ابراهیم نجفیان اظهار کرد: در چند روز اخیر نگرانی‌هایی میان شهروندان در بحث کمبود روغن و برخی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به وجود آمده که باید در این زمینه عنوان کرد، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: روند توزیع روغن به صورت وسيع در سطح اهواز شروع شده و ان‌شالله از امروز حداقل ١٢٠تن روغن به بازار اهواز تزريق می‌شود و اين روند توزیع نیز ادامه‌دار خواهد بود.

معاون امور اقتصادی، بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: همچنين به همين ميزان روغن خوراكی نيز به ساير شهرستان‌ها ارسال شده است.

نجفیان عنوان کرد: از عموم شهروندان تقاضا داریم كه با خريد عادی و عدم احتكار كالاهای خاص مانند روغن و رب گوجه به ساماندهی و آرامش بازار كمك كنند و نگران تامين كالاهای مورد نياز نباشند.

وی ادامه داد: البته ستاد تنظيم بازار استان با دستور استاندار خوزستان و پیگیری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و كمك تمام دستگاه‌ها به جديت در حال تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان است و در این زمینه همه تلاش لازم انجام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار