اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای:
محمود دشت بزرگ گفت: در صورت بروز مشکل درتامین برق، تمام فعالیت ها در خوزستان به چالش کشیده می شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز با بیان اینکه خوزستان به عنوان پر مصرف ترین استان کشور در زمینه برق است، گفت: در صورت بروز مشکل درتامین برق، تمام فعالیت ها در این استان به چالش کشیده می شود که به منظور تامین ظرفیت های مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت ها لازم باید شورای تامین استان و شورای شهر اهواز همکاری ویژه ای با شرکت های برق در رفع موانع موجود از جمله تامین زمین مورد نیاز تاسیس ایستگاه های برق جدید داشته باشند.

محمود دشت بزرگ افزود: شبکه برق موجود در خوزستان نیاز به بهینه سازی و نگهداری داشته و باید هزینه آنها تامین شود و متناسب با نیاز توسعه استان، صنعت برق به عنوان مهمترین زیرساخت، باید در زمان لازم توسعه و اصلاح شود.

وی ادامه داد:با قرار گرفتن در فصل پاییز و پیش رو داشتن فصل زمستان، تغییر اقلیم و شرایط آب و هوایی و همچنین تبعات خشکسالی تابستان گذشته، سختی کار مجموعه این شرکت افزایش یافته و باید پایداری راندمان و شبکه و علاوه بر آن، آمادگی و ایزولاسیون افزایش یابد.

وی به پایداری و مقاوم سازی شبکه برق در مقابل گرد و غبار اشاره کرد و افزود: با توجه به داشتن فرصت لازم، باید پروژه های مختلف برق رسانی و پایدارسازی در اولویت قرار گرفته و هرچه سریعتر عملیات مقاوم سازی و پیشگیرانه به اتمام برسد.

دشت بزرگ با بیان اینکه دو شرکت برق منطقه ای و توزیع اهواز بر تامین زمین مناسب برای احداث ایستگاه های برق در اهواز تاکید دارند، بیان کرد: اهواز به عنوان یک کلانشهر با مصرف بار بالا به ویژه در نقاط مرکزی و پر تراکم شهر مشکل تامین برق روبه رو بوده و تاسیسات موجود جوابگوی آن نیست.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار