اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ، خبرداد ؛
آبادان – شوشان ؛ رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : شهردار آبادان باید در صحن شورا حاضر شود ، ضمن ارائه عملکرد یکسال گذشته پاسخگوی سوالات اعضای شواری شهر باشد.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، عبدالله کعبی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد ، اظهار کرد : امیدوارم در سال دوم شورا با کمک یکدیگر شاهد پیشرفت ، کاهش معضلات و مشکلات شهر آبادان باشیم.

وی افزود : از کلیه اعضای محترم شورا می خواهم نسبت به حل مشکلات و معضلات شهری با یکدیگر همکاری و همدلی داشته باشیم و امید است با اتحاد بیشتر بتوانیم به آن نقطه مطلوبی که همه مردم انتظار دارند برسیم.

کعبی با اشاره به اولین جلسه شورای اسلامی شهر آبادان درسال دوم ، گفت : در اولین جلسه هیات رئیسه سال دوم شورا انتخاب شد که امیدواریم در سال دوم عملکرد مطلوب و قابل قبولی را داشته باشیم.

وی بیان کرد : با توجه به نا رضایتی اعضای شورای اسلامی شهر آبادان ازعملکرد شهردار در طی یکسال گذشته رسما به ایشان نامه ایی ارسال خواهد شد تا ایشان عملکرد یکساله گذشته خود را به اعضای شورای اسلامی شهر آبادان ارائه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ، تصریح کرد : شهردار آبادان باید در صحن شورا حاضر شود ، ضمن ارائه عملکرد و پاسخگوی به سوالات اعضای شواری شهر ، برنامه خود را برای تصدی شهرداری در سال دوم ارائه کند.

وی افزود : با توجه به مشکلات حقوق های معوق پرسنل باید با تلاش کنیم و راهکاری برای رفع این موضوع ارائه شود تا بیشتر از این درگیر چنین مشکلی نباشیم.

وی به مراجعه خانواده مرحوم زامل آذربجان به شورا اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه قرار بود به خانواده این مرحوم کمک شود متاسفانه تا کنون بجز مبلغ 300 هزار تومان که جناب شهردار از هزینه شخصی پرداخت کردند فقط هزینه بیمارستان و مراسم ترحیم هیچ مبلغ دیگری به خانواده مرحوم پرداخت نشده است.

کعبی با بیان اینکه جلسات شورا باید بصورت تخصصی دنبال شود ، خاطر نشان کرد : همه اعضا باید جلسات را بصورت تخصصی تر دنبال کنند وباید جلسات برای تصویب لوایح ، حضور شهردار ، معاونین شهردار ، مدیران مناطق و سازمان ها جهت پرسش و پاسخ و گزارش عملکرد تقسیم بندی کرد و همچنین هر ماه در جلسات ، اعضا برای بهبود ، پیشرفت و توسعه شهرطرح و ایده خود را بیان کنند و چنانچه همه اعضا با طرح پیشنهادی موافق بودند آن طرح را به تصویب برسانیم.


انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار