اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، بیان کرد ؛
آبادان – شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : ما نمی‌توانیم به همین صورت دست روی دست بگذاریم و مجدد دو الی سه ماه دیگر به ایشان فرصت دهیم زیرا معتقدیم تغییری توسط جناب حمید پور به وجود نخواهد آمد و این گونه دست روی دست گذاشتن ظلم در حق مردم آبادان است.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، ناصر کعبی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد ، اظهار کرد : حقایق این است که نه تنها ما آن را میدانیم بلکه همه مردم به آن نیز پی برده اند ، یک سال مدت زمان کمی برای رفع مشکلات شهرداری مردم نبود تا شورا و شهردار بتواند شهر را اداره کنند.

وی افزود : به اندازه کافی به شهردار کنونی فرصت داده شده است تا ایشان خود را نشان دهد و ثابت کند که شاید قابلیت‌های ایشان از دیگر کاندیداهای این پست بیشتر باشد اما متاسفانه توان آقای حمید پور همین قدر بوده و بیش از آن نمی‌توان اداره شهرداری را بر عهده ایشان گذاشت.

کعبی به حمایت کلیه دستگاه ها و ارگان ها از شهردار آبادان اشاره کرد و ادامه داد : با توجه به حمایت‌های اعضای شورا ی شهر ، منطقه آزاد ، امام جمعه ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و دیگر ارگانها متاسفانه ایشان دیگر نمی‌تواند بیش از این شهرداری را اداره کند.

این عضو شورای شهر اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه از جناب حمید پور بیشتر از این انتظار داشتیم ، اظهار کرد : متاسفانه شهردار نتوانستند در این پست موفق ظاهر شوند و دیگر نمی توانیم دست روی دست بگذاریم زیرا مردم به دنبال تغییر هستند.

وی افزود : تغییر در وضعیت شهر، وضعیت حقوق پرسنل شهرداری و خانواده‌های آنان از خواسته‌های اصلی همه مردم آبادان است.

کعبی با بیان اینکه مردم مردم تماماً در حال پیگیری و مطالبه گری هستند ، تصریح کرد : اکنون زندگی مردم و پرسنل شهرداری با خطر مواجه شده است. کارمند و کارگری که نتواند بیش از ۴ ماه حقوق دریافت کند با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.

وی افزود : باید صحبت جدیدی با جناب حمیدپور شود تا تصمیم بر استعفا بگیرند و یا اینکه ما به کمک اعضا وارد فاز استیضاح شویم.

وی ادامه داد : ما نمی‌توانیم به همین صورت دست روی دست بگذاریم و مجدد دو الی سه ماه دیگر به ایشان فرصت دهیم زیرا معتقدیم تغییری توسط جناب حمید پور به وجود نخواهد آمد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت : باید به دنبال فردی قوی تر برای اداره امور شهرداری آبادان باشیم تا بتواند کارها را بیشتر و بهتر پیش ببرد و این گونه دست روی دست گذاشتن ظلم در حق مردم آبادان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار