اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، بیان کرد ؛
آبادان – شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : کسر اضافه کاری پرسنل شهرداری توسط شهردار آبادان نمونه بارز ناکارآمدی حمیدپور است. شهردار سیاست های اشتباهی را در پیش گرفته است.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، فؤاد دریس فرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد ، اظهار کرد : امیدوارم هیات رئیسه جدید هماهنگ‌ تر از سال گذشته برای رفع مشکلات و معضلات شهروندان ، شهر و شهرداری بیشتر پیگیر امور باشد.

وی افزود : در هیات ‌رئیسه گذشته همه ما مقصر بودیم که یا تک روی می‌کردیم ، یا قانون را وارد نبودیم و یا اینکه در حال سنگ اندازی در امور یکدیگر بودیم و به نتیجه مطلوبی نمی‌رسیدیم.

وی ادامه داد : یک مدیر همیشه سیاست های تشویق و تنبیه را باید مد نظر قرار دهد.

دریس فرد کسر اضافه کاری پرسنل شهرداری توسط شهردار آبادان را مصداق بارز ناکارآمدی حمیدپور دانست و گفت : پرسنل حراستی که ۱۲ ساعت شبانه روز و یا آتش‌نشانانی که جان خود را از دست دارند و در حال خدمت کردن به شهروندان هستند آیا می بایست ۵۰ ساعت اضافه کار آنها کسر شود؟

وی افزود : اینها همگی سیاستهای اشتباهی است که تا کنون شهردار آبادان در پیش گرفته و در حال اجرای آنهاست. نمی‌دانم چه کسی به ایشان چنین مشاوره هایی را می دهد که باعث ناراحتی ، نارضایتی و بوجود آمدن مشکلات برای کارکنان و کارگران شهرداری و همچنین شهروندان عزیز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت : اکنون مسائل و مشکلات شهر و شهرداری از وضعیت بحرانی نیز بحرانی تر شده است و اینها همه واقعیت است.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون های جدید شورای شهر آبادان ، بیان کرد : پیشنهاد می کنم اعضای محترم شورا با توجه تخصص در کمیسیون ها حضور داشته باشیم.

دریس فرد در بخش پایانی سخنان خود از رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خواست تا لوایح طبق قانون به کمیسیون های مربوطه ارجاع شوند و گفت : طبق قانون باید لوایح به کمیسیون ها مربوطه ارجاع  و طبق قانون به کمیسیون ها جهت بررسی لوایح یکماه فرصت داده شود تا اعضای آن کمیسیون ها بتوانند بطور مطلوب و مناسب لوایح را بررسی کنند.


انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار