اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷
عضو شورای اسلامی شهر آبادان ؛
آبادان – شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : اینک به این نتیجه رسیده ایم که جناب حمیدپور دیگر توان اداره شهر را ندارد و وقتی ایشان دیگر نمی‌تواند اداره امور شهر و شهرداری را بخوبی کنترل و هدایت کند بهترین راه این است که استعفا بدهد.

شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان از آبادان ، سید شریف موسوی  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات این شورا برگزار شد ، اظهار کرد : اعضای شورای شهر یک خانواده هستند اما بعضی از اعضا به دور از انصاف شورا را تفکیک می کنند و این موضوع فقط به مردم شهر ضرر می رساند.

وی افزود : اینکه اختلاف سلیقه بین اعضا وجود داشته باشد یک امر طبیعی است اما ما یک خانواده هستیم و به جای دشمنی با یکدیگر باید در کنار هم مشکلات و معضلات شهر را بر طرف کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر ، حمیدپور را بعنوان شهردارآبادان انتخاب کرده است گفت : اینکه شهردار را ما انتخاب کردیم درست بوده و ایشان از لحاظ سلامت انسانی خوب و درستکاراست اما اینک به این نتیجه رسیده ایم که جناب حمیدپور دیگر توان اداره شهر را ندارد.

وی افزود : وقتی به این نتیجه رسیده‌ایم که ایشان دیگر توان اداره شهرداری و شهر را ندارد باید با ایشان گفت و گو کنیم و چنانچه نمی‌تواند اداره امور شهر و شهرداری  را بخوبی کنترل و هدایت کند بهترین راه برای جناب حمیدپور این است که استعفا بدهد تا شخص قوی تری بجای ایشان معرفی و سکان شهرداری را به دست بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : بنده نیز به عنوان نفر اول به فردی که قوی‌تر از شهردار کنونی و دارای رزومه موفقی باشد رای خواهم داد.


انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار