اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
امروز مطرح شد ؛
آبادان - شوشان ؛ مدیر اتاق تعاون نمایندگی شهرستان آبادان ، گفت : تعاونی ها با ارائه گزارش کار ، عملکردشان بررسی می شود.



شوشان آبادان ؛ به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون نمایندگی شهرستان آبادان ، بهنام رستگاری صبح امروز (۱۵ مهرماه) مهر در نشست داوران و اعضای اتاق تعاون نمایندگی آبادان با سید زین العابدین موسوی سرپرست فرمانداری ویژه آبادان و جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی که در این فرمانداری برگزار شد ، از نقش و آمادگی اتاق تعاون برای برطرف کردن مشکلات اشتغال و ایجاد شغل و برطرف کردن مایحتاج اقلام مصرفی گفت و اظهار کرد : اتاق تعاون توانایی آن را دارد که با تحقق ایده های اقتصادی نسبت به پتانسیل شهر آبادان می‌توان با ایجاد نمایشگاه های دائمی در سوله های موجود سطح شهر آبادان برای حل مشکلات کالاهای مصرفی و کالاهای اساسی ، تعاونی‌ها و حتی عموم مردم این معضل را رفع کند تا تکریم تعاونی ها و مردم بخوبی انجام شود.

وی افزود : اتاق تعاون توانایی بسیاری در بخش های تخصصی ، داوری و آموزش تعاونی ها را دارد و این را در دستور کار خود قرار داده است.

رسیگاری مهر بیان کرد : تعاونی ها باید گزارش کار خود را به این اتاق ارائه دهند تا عملکرد آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد : اتاق تعاون طی جلسات متعدد می تواند کلیه بحث ها و طرح های تخصصی در زمینه تعاونی را در اختیار تعاونی‌های فعال قرار دهد.

مدیر اتاق تعاون نمایندگی آبادان به شرح وظایف این اتاق پرداخت و خاطرنشان کرد : اتاق تعاون با حمایت صندوق توسعه ملی در نظر دارد بازارچه مدرن عرضه ماهی جهت رفاه شهروندان و مهمانان داخلی و خارجی احداث و بازار کنونی ماهی را از وضعیت کنونی خارج کند.

وی افزود : همچنین با طرح های اقتصادی که در این پروژه لحاظ شده میتوان از بازار کنونی عرضه ماهی طرح های اقتصادی و اشتغال زایی را دنبال کرد.

رستگاری مهر ، اظهار کرد : اتاق تعاون بدنبال ایجاد بستری مناسب جهت اشتغال و حل مشکلات اقتصادی تعاونی هاست و با ارائه طرح های اشتغال زا در جهت توسعه خدمات تعاونی ها گامی موثر برداشته که این نیز حمایت همه جانبه کلیه دستگاه های اجرای شهرستان را می طلبد.

وی ادامه داد : کلیه تعاونی های فعال می توانند با مراجعه به اتاق تعاون نسبت تسهیلات بانکی و خدمات داوری و قضایی اقدام نمایند.

رستگاری مهر به نقش اتاق تعاون در زمینه قضایی و داوری اشاره کرد و گفت : اتاق تعاون می تواند طبق مصوبه قوه قضائیه کلیه دعاوی حقوقی و قضایی مربوط به تعاونی ها را در مرکز داوری این اتاق انجام و حتی حکم نیز صادر و آن را به دادگستری جهت اجرا ابلاغ کند.


**زیرساخت های لازم برای فعالیت های اتاق تعاون فراهم می شود**

در این جلسه سرپرست فرمانداری ویژه آبادان ضمن تشکر از اتاق تعاون به جهت فعالیت های مثمر ثمر در زمینه تعاونی ها ، اظهار کرد : فعالیت های اتاق تعاون آبادان برای تقویت و توسعه تعاونی ها قابل ستایش است.

زین العابدین موسوی ، گفت : طبق گزارشات مدیر اتاق تعاون نمایندگی آبادان این اتاق تلاش های وافری در زمینه ایجاد شغل و اشتغال در سطح شهر تا کنون انجام داده است.

وی افزود : فرمانداری ویژه آبادان زیرساخت های را برای فعالیت های اتاق تعاون آبادان فراهم خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان ، تصریح کرد : امیدوارم ثمره این فعالیت ها شامل حال تعاونی های فعال و عموم مردم و شهروندان آبادانی قرار گیرد.


**نقش اتاق تعاون در کمیسون نظارت بر تنظیم بازار مفید است**

همچنین در این نشست جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس سورای اسلامی ضمن رضایتمندی از فعالیت هاب اتاق تعاون نمایندگی شهرستان آبادان ، گفت : اتاق تعاون می‌تواند برای به صفر رساندن مشکلات تعاونی‌ها با در اختیار گذاشتن تسهیلات به تعاونی های فعال در راستای توسعه آنها و اشتغال در سطح شهرستان کمک به سزایی کند.

وی به نقش اتاق تعاون در ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و افزود : وجود اتاق تعاون در کمیسیون نظارت بر تنظیم بازار می‌تواند به طور محسوس و نا محسوس بر قیمت کالاهای موجود در بازار تعادل به وجود آورد.

گفتنی است در این جلسه اتاق تعاون نمایندگی آبادان بعنوان عضو کمیسیون نظارت بر تنظیم بازار شهرستان آبادان در فرمانداری ویژه این شهرستان معرفی شد.


انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار