اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
نشست هم‌اندیشی نهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان کارون برگزار شد.
در این نشست معاون قرآن و عترت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر رضوی به زبان عربی در سال ٩٦ در شهرستان کارون گفت: این جشنواره که مراسم افتتاحیه آن در شهرستان کارون در سال ٩٦ برگزار شد یکی از جشنواره‌های شاخص به لحاظ حضور پرشور مردم در کشور بود. 

سید کریم موسوی افزود: امسال این جشنواره با توجه به شرایط خاص آب و هوایی خوزستان در ٢٩ و ٣٠ آبان 97 برگزار می‌شود که به روال سال‌های گذشته مراسم افتتاحیه آن در شهرستان کارون و آیین پایانی آن در شهرستان شوش برگزار خواهد شد. 

موسوی با تقدیر از تلاش‌های فرماندار شهرستان کارون در برگزاری این جشنواره در سال‌های گذشته گفت: امسال نیز به روال سنوات گذشته انتظار می‌رود فرمانداری، شهرداری و شورای شهر این شهرستان، تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم به کار گیرند. 

معاون قرآن و عترت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: امسال اکثر کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی آثار خود را به این جشنواره ارسال کردندکه تا امروز ١٠٠ اثر از شعرای خارج از کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که این رقم در طول هشت سال برگزاری جشنواره شعر رضوی به زبان عربی بی‌سابقه بوده است. 

موسوی ادامه داد: امسال رسانه‌های ملی برای پوشش خبری این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند و مقرر شد که برخی از شبکه‌های تلویزیونی و جهانی به صورت زنده و تولیدی این جشنواره را پوشش دهند. 

در ادامه فرماندار شهرستان کارون با تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای برگزاری چنین رویداد مهمی در این شهرستان آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اعلام کرد. 

معصومه خنفری اظهار کرد: فرمانداری شهرستان کارون در خصوص تبلیغات محیطی این جشنواره در سطح شهر، اسکان مهمانان خارجی این جشنواره و همچنین هماهنگی برای محل برگزاری جشنواره آمادگی خود را اعلام می‌دارد. 

فرماندار شهرستان کارون گفت: رایزنی‌های لازم با اداراتی که می‌توانند در برگزاری هر چه بهتر این مراسم همکاری‌های لازم را با فرمانداری کارون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان داشته باشند به عمل خواهد آمد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار