شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
دبیر شورای اسلامی شهر آبادان؛
دبیر شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت: باید مقصر اصلی پروژه ذوالفقاری معلوم شود و او را به عموم مردم معرفی کنیم چرا که او باعث هدررفت هزینه و وقت و نارضایتی مردم شده است.
شوشان آبادان؛ به گزارش خبرنگار شوشان در آبادان ؛ حسن کمری در جلسه بررسی فنی و حقوقی پروژه های ذوالفقاری که با حضور ۷ عضو دیگر شورای شهر، شهردار، معاونت فنی و عمرانی و مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری آبادان در سالن جلسات این شورا برگزار شد اظهار کرد: با توجه به نگرانی ها و مواردی که از سوی همکاران مطرح شد بنده نیز در تکمیل و تایید صحبت های دیگر اعضای محترم شورای شهر به چند نکته اشاره می کنم.

وی افزود: اکنون کار پرهزینه ای صورت گرفته و این که میگویم پرهزینه منظور میلیاردها تومان نیست درست است که مهم بوده اما ما ساعت ها و روزها در سازمان منطقه آزاد نشستیم و همه در این زمینه کمک کردند تا اعتبارات عمرانی خوبی جذب شود.

وی ادامه داد: حتی هزینه کرد یک ریال از این هزینه ها باید برای ما مهم باشد و پیگیری شود اما همه این هزینه های صورت گرفته فقط ریالی نیست بلکه این زیر سوال رفتن شورا توسط مردم، بدبینی مردم نسبت به کل سیستم مدیریت شورا، شهرداری و حتی دولت است که در این بین ممکن است سوء استفاده هایی هم شود، بوده است.

کمری با بیان اینکه این زیر سوال رفتن شهردار توسط شورا و بی اعتمادی به سازمان عمران هم هست، گفت: با تجربه ای که مردم از عملکرد سازمان عمران کسب کردند آیا باز هم می شود این کارها را انجام داد یا فقط باز هم باید به جدول کاری بپردازیم؟

وی تصریح کرد: هزینه این هجمه ها بسیار سنگین است و تا ما بخواهیم مجدد اعتماد و رضایت مردم و سیستم اداری را در سطح شهر جلب کنیم برای آن باید متحمل زمان زیادی شویم. اینها همان هزینه های غیر ریالی هستند که در ابتدا به آن اشاره کردم.

وی نتیجه بوجود آمدن مشکلات را سرسری گرفتن موضوعات دانست و گفت: از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که کارها را سرسری گرفتیم یعنی اینکه سازمان عمران و شهرداری جدیتی در کار برای اجرای این پروژه‌ها نداشتند زیرا می‌توانستند بهتر و با جدیت کارها را دنبال کنند تا شاهد این مشکلات و هجمه مردم نباشیم.

وی ادامه داد: ما فرض را بر آن می گیریم که درب سازمان عمران هفته ها و ماه ها قفل بوده اما از هفته گذشته آقای شریفی به عنوان مدیرعامل آن سازمان معرفی شدند و اکنون یک سازمان عمران جدید داریم.

دبیر شورای اسلامی شهر آبادان، به مدیریت جدید سازمان عمران شهرداری اشاره کرد و افزود: سازمانی که اکنون یک فرد با تجربه مدیریت آن را قبول کرده و تغییرات جدیدی در آن صورت گرفته که یکی از ویژگی های مدیر جدید این است که از کارهای عمرانی بی اطلاع نیست.

وی خاطرنشان کرد: نارضایتی عمومی بسیاری از سازمان عمران وجود دارد و مردم از این سازمان آسفالت، لکه گیری و ترمیم معابر را می خواهند. اگرچه توضیحات ما دیگر برای آنان قابل قبول نیست. باید با یک نگاه و حرکت جهادی و دلسوزانه در سازمان عمران تغییر اساسی انجام شود و اولویت خود را ابتدا پروژه ذوالفقاری قرار دهد زیرا نارضایتی مردم آن منطقه به سطح بالایی رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: وقتی که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد باید مقصر اصلی این موضوع مشخص و او را به عموم مردم معرفی کنیم چرا که او باعث هدررفت هزینه و وقت و نارضایتی مردم شده است. این موضوع باید به گونه ای باشد تا درس عبرتی گردد برای کسانی که ممکن است بازهم چنین مشکلاتی را باعث شوند.

انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار