اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
شهرداري شوشتر از انجام ابتدايي ترين وظايف خود عاجز است، زيرا از كشتن سگ هاي ولگرد در سطح شهر تا احداث تقاطع هاي غيرهم سطح در شهر همگي بر زمين مانده و اقدامي براي عملي شدنشان انجام نشده است.


سایت شوشترنامه نوشت : پس از انكه شوراي اسلامي شهر شوشتر به صورت شتابزده در نخستين جلسه شوراي اسلامي شهر اقدام به تثبيت شهردار كرد، اميد تغييرات فوري در سطح شهر شوشتر در دل مردم بوجود آمد ولي حال با گذشت دو هفته از اين اتفاق هنوز برخي موارد و وظايف شهرداري شوشتر درست اجرايي نمي شود.

از انجايي كه مردم شوشتر هميشه شهرشان را با دزفول و يا اهواز مقايسه مي كنند اقدام قابل تامل شوراي شهر دزفول در انتخاب شهردار بسيار قابل توجه است، با توجه به اينكه شهردار دزفول دو هم فاميل خود را در شوراي شهر دارد ولي بازهم نتوانست از تيغ شوراي شهر در امان بماند و تنها به مدت سه ماه به عنوان سرپرست انتخاب شده است تا در آينده چه رقم بخورد و در زمان مناسبي شهردار جديدي انتخاب كنند.

با بررسي هاي انجام شده در روزهاي گذشته بيش از 87 درصد شهرداران استان خوزستان تغيير كرده اند و در شهرهاي كمتر توسعه يافته كه مطمئنا نيز شوشتر يكي از آنهاست 100 درصد شهرداران تغيير كرده است ولي در شوشتر با تثبيت مديريت شهري شوراي شهر به دنبال تمديد عملكرد شهردار در اين جايگاه و ادامه داشتن شرايط كنوني راي مثبت و قاطع مي دهد و شهردار شوشتر با 11 راي در سمت خود باز مي ماند.

حال ديگر نيازي نيست كه شوشتر را با دزفول و يا اهواز مقايسه كنيم، شوشتر را با ملاثاني تازه تاسيس نيز مقايسه كنيم به اين نتيجه مي رسيم كه كار عمراني در شوشتر اتفاق نيافتاده است و تنها در 26 ماه گذشته دل مردم را به چهار پايه بدنه سازي نيمه كاره خيابان طالقاني و پارك ساحلي نيمه كاره شوشتر خوش كرده اند.

وضعيت آسفالت شوشتر هم كه به دليل گراني قير همين وضعيت خواهد ماند و فضاي سبز شهر نيز كه به دليل گرماي بي سابقه (البته به زعم مديريت شهري) روز به روز در حال ويراني است و پارك هاي شوشتر نيز به دليل تخريب مردم در حالت بسيار تاسف بار است و ....سعي كرديم چندي از دلايل شهرداري شوشتر را براي وضعيت تاسفبار شهر را باز شماريم ولي اين گونه بيان دلايل مسئوليت خدمت رساني را كم نمي كند و اعضاي شوراي شهر بايد در قبال انتخاب و رفتاري كه در روزهاي نخست انجام داده اند در ماه هاي آينده پاسخگو باشند.

*مسئله جالبتر ميشود

مسئله از آنجا جالب تر مي شود كه شهردار شوشتر ابتدا در جلسه شوراي اسلامي شهر در سمت خود ابقا مي شود و سپس از وي درخواست مي كنند كه براي شش ماه آينده برنامه ارائه كند و اين روند كاملا برعكس همه شهرهاي كشور است.

آيا با درامد 126 درصدي شهرداري شوشتر در سال گذشته بر اساس آمار اعلام شده شخص شهردار به رسانه ها نبايد تحولي در چهره و منظر شهري شاهد باشيم و وضعيت كنوني اصلا در خور شان شهر تاريخي شوشتر نيست.

شهرداري شوشتر از انجام ابتدايي ترين وظايف خود عاجز است، زيرا از كشتن سگ هاي ولگرد در سطح شهر تا احداث تقاطع هاي غيرهم سطح در شهر همگي بر زمين مانده و اقدامي براي عملي شدنشان انجام نشده است.

البته هنوز كه برنامه اي براي شش ماهه آينده ارائه نشده است ولي واقعا شايد دلايل عقب ماندگي شوشتر اين باشد كه هميشه از آخر شروع كرده ايم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار