اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
خط قرمز نمایندگان مردم خوزستان، انتقال آب است و حتما مهم ترین دغدغه نمایندگان و پیشنهاد ذیحجه زاده برای مدیریت سازمان، شاید راه حلی باشد

شوشان : در پی وزیدن نسیم تغییرات بر سازمان مهم و مورد اعتنای آب و برق خوزستان و طرح چند گزینه برای مدیرعاملی متون مختلفی درباره چند کاندیدای تصدی سمت مدیریت در فضای مجازی خواندم که یکی از آنها متوجه دوست عزیز و پرتلاش "مهندس محسن ذیحجه زاده" بود که عملا سویه های تخریبی داشت و حیفم آمد در چنین شرایطی سکوت و خموشی.

این سویه های تخریبی و شبهه ناک درباره ذیحجه زاده به قرار ذیل بودند :

 - اولا اصفهانی است،

-  دوما گرایش اصوالگرایی تند دارد،

-  سوما روابط صمیمانه با استاندار سابق دارد،

-  چهارما روابط بسیار نزدیکی با حسنوند، نماینده پایداری اندیمشک دارد،

-  پنجما در خصوص آب تخصص ندارد،

-  ششما با حلقه نمایندگان اصفهان درخصوص انتقال آب هماهنگ است.

لذا حیفم آمد که چند نکته را در پاسخ و برای شفاف سازی یادآور نشوم:

اول : ایشان اصفهانی نیستند و حداقل از سه نسل قبل در اهواز زندگی می کنند و از طرف دیگر خانواده ایشان با سلسله سادات شوشتر منتسب هستند.

دوم : همه ما به یاد داشته و داریم مستقل بودن ایشان را در انتخابات های استانی و نیز اظهار نظرهای سیاسی که در محافل و جراید داشته اند؛ نکته اینجاست عزیزانی که ایشان را می شناسند می دانند که در تمام طیف های سیاسی دوستانی صمیمی دارند؛ مضافا اینکه حوزه فکری ایشان سیاسی نبوده و سابقه ایشان نشان دهنده حوزه فعالیت های اجرایی و اجتماعی می باشد.

 سوم : دقیقا درست مطرح شده و ایشان از دوستان صمیمی اقای حجازی است؛ لیکن علیرغم این دوستی، در دوره استانداری آقای حجازی، فعالیت ایشان در سازمان آب و برق رها نشده و با حفظ استقلال به فعالیت خود در سازمان آب و برق ادامه دادند.

چهارم : اینکه روابط نزدیک با آقای حسنوند دارد نیز صحیح است. این از بدیهیات است و ارتباط ایشان علاوه بر آقای حسنوند با سایر نمایندگان خوزستان نیز نزدیک است. یکی از دلایل این امر این است که آقای حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس هستند و با توجه به مسئولیت ملی آقای ذیحجه زاده در آب کشور، برقراری ارتباط با رییس کمیسیون و سایر نمایندگان نزدیک می باشد و این ارتباط بر تقویت توجه به مسائل خوزستان در حوزه آب تاثیر مثبت داشته است.

پنجم : نخست آنکه باید توجه و عنایت داشته باشیم که فارغ از سوابق اجرایی و پروژه هایی که ایشان شخصا در استان در کارنامه دارند، سال ها مدیریت آب و فاضلاب و اجرای طرح های مهم در این بخش، مشاور اجرایی و معاون برنامه ریزی و عضو هیات مدیره سازمان آب و برق خوزستان و مسئولیت های جانبی در بخش آب در درون استان و نیز مدت ها فعالیت به عنوان یکی از مدیران ارشد بخش آب کشور، قطعا گواه عدم صدق این مدعاست.  

سپس: سال ها تجربه و اموزش های کاربردی و مدیریت در بخش های تخصصی حوزه آب، اشراف وی بر مباحث و مسائل آب را به خوبی نشان می دهد؛ ضمنا لازم است یک نکته ظریف دیگر را نیز مدنظر قرار داد و آن رویکردی است که در کشورهای پیشرفته دنیا وجود دارد و برای انتصاب مدیریت ارشد سازمان های بزرگ با وظایف چندگانه، مانند سازمان آب و برق خوزستان، افراد دارای تخصص مدیریت انتخاب می شوند تا بتوانند با تبیین استراتژی های مناسب، سازمان و پرسنل را برای رسیدن به اهداف مدنظر راهبری کنند.

نکات فوق به خوبی مبین آن است که تخصص مدیریت در کنار اندوخته تجارب فعالیت در بخش های مختلف، گویای توانایی ایشان برای هدایت سازمان آب و برق خوزستان است

ششم و نکته آخر پیرامون حلقه اصفهانی ها و انتقال آب

عنایت داشته باشیم که خط قرمز نمایندگان مردم خوزستان، انتقال آب است و حتما مهم ترین دغدغه نمایندگان و پیشنهاد ذیحجه زاده برای مدیریت سازمان، شاید راه حلی باشد.

و اما امیدوارم آنچه که خیر مردم است مقدر گردد و هر عزیزی که سکاندار سازمان آب و برق می گردد مشی خدمت و ایثار و تلاش و حل مشکلات عدیده فعلی و گذر از بحران را داشته باشد. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
comment
0
0
comment ایشان اهل خمینی شهرهستند
comment
ناشنساس
|
Germany
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment نخیر احل اهواز پدر بزرگ منم هست اسمم امیر حسین ذیحجه زادست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار