اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

شوشان - حسن نسیمی / نویسنده، بازیگر  و کارگردان :

هر دم از این باغ بری می رسد

بعد از افاضات داریوش خان ارجمند در برنامه فرمول یک در واکنش به گلایه های میهمان عرب خوزستانی برنامه

در مورد آتش سوزی هورالعظیم، آلودگی های زیست محیطی فلرهای نفتی، بی آبی و مصائب منطقه با نسخه پیچیدن الگوی صبر مردم اندونزی  در برابر سونامی اخیر برای مردم مظلوم و صبور خوزستان و با ذکر این نکته که: تحمل کنید! تهران هم آلوده است!.

این بار اما سلبریتی دیگری که دست بر قضا اهل همین دیار است در برابر لنز دوربین ظاهر شده  و با تفاخر زیاد عنوان می کند: «80 میلیون ایرانی برام مهم نیست اگر خم به ابروی بچم بیاد» ...

جناب فرخ نژاد عزیز؛  اینکه جان 80 میلیون ایرانی را فدای خم ابروی فرزندت که در آمریکا ساکن است عنوان میکنی، حتما میدانی در 38 سال پیش در شهری که گاهی برای عرض اندام و کسب محبوبیت و حضوری چند دقیقه ای روی صحنه که با تقدیم فاکتورهای چند ده میلیونی همراه است، به آن سری میزنی چه اتفاقی افتاد؟

در طول 8 سال دفاع مقدس آن هایی که از شهر و وطن دفاع کردند نگفتند ایران فدای خم ابروی فرزندم.

چرا راه دور برویم. شهید محسن حججی را حتما میشناسی. او هم یک فرزند شیرین زبان داشت اما نگفت 80 میلیون ایرانی فدای خم ابروی فرزندم.

بیش از 200 هزار شهید گلگون کفن از سراسر ایران اسلامی برای حفظ عزت و ناموس خود از زن و فرزند و مال و جان گذشتند تا امروز جنابعالی  بتوانی با ایفای نقش همان مردان بی بدیل و تکرار ناشدنی با دستمزدی میلیاردی به این راحتی در قاب دوربین حاضر شده از سخت شدن اوضاع مالیت برای فرستادن ماهانه 10 هزار دلار برای خانواده ات که در آمریکاساکن هستند صحبت کنی؟

آقای فرخ نژاد عزیز؛ آیا از کودک کاری که همسن فرزندت هست خبر داری؟

می دانستی در شهر خودت کودکی از راه شستن شیشه خودروها در وسط چهارراه خرج مادر و خواهر بیمارش را به دست می آورد؟

اصلا میدانی فقر و محرومیت یعنی چه؟.

جناب فرخ نژاد میدانی 10 هزار دلار برای ما ملت کارگر و کارمند یعنی چه؟ گفتی که باید ماهی ده هزار دلار برای فرزندت  به آمریکا بفرستی یعنی ماهی 180 میلیون تومان. در کشوری که حقوق پایه کارگر ماهی 900 هزار تومان است جنابعالی ماهانه حقوق 160 خانواده کارگری را فقط برای آقازاده‌ عزیزت به آمریکا می‌فرستی یعنی ماهی 120 تا 180 میلیون تومان به جیب کشوری میریزی که 40 سال است مردم صبور کشورم را تحت سخت ترین و ناجوانمردانه ترین تحریم‌ ها قرار داده. و تلخ تر این‌که آن 200 کارگر برای 900 هزار تومانشان مالیات می‌دهند اما جنابعالی از دادن حتی یک ریال مالیات هم معافی

جناب فرخ نژاد برایم تلخ بود به عنوان همکار هنری و یک هم استانی که از قضا از طرفداران شیوه بازیگری ات نیز هست این چنین سخن بگویم ولی بدان بر خلاف دیدگاه و نظر شما در مملکت من هنوز کسانی هستند که برای هزینه سرطان فرزند کودکش کلیه خود را برای فروش به تیغ جراحان سپرده اما با مشاهده فقر خریدار هیچ هزینه ای نگرفته و عضو بدن خود را در غایت احتیاج و در کمال انسانیت به نیازمند اهدا میکند.

راستی حمید خان میدانستی همین چند روز پیش در بزرگداشت سالگرد حمله ارتش بعث عراق به شهر تو و من  اسفالت داغ بلوار قدس  اهواز توسط کفتارهایی که از طرف دوستان آن یکی تابعیتت به خون محمد طاهای  همسن کودک تو آغشته شد؟

آیا میدانی همان روز جانبازی که روزی پایش را برای حفظ شهر تو و من در دشت های شلمچه جا گذاشته بود قلبش را هم رایگان برای عزت من و تو هدیه کرد؟

در پایان اینکه صحبت های شما پاسخ روشن و شفافی به ادعای علی علیزاده « استاد دانشگاه و تحلیل گر سیاسی» در مورد داشتن گرین کارت و دوتابعیتی بودن و همچنین ارتباط با باندهای فاسد اقتصادی در آن سوی مرزها نبود.

 

پ ن 1: این یادداشت را یکبار بعد از شنیدن صحبت های حمیدخان فرخ نژاد با تلویزیون اینترنتی tvplus  در صفحه اینستاگرام پست گذاشتم اما به سفارش دوستان برای اطمینان از صحبت های ایشون حذف کرده تا مرتکب خلاف اخلاق نشده باشم. اما با دیدن مصاحبه کامل ایشون و تایید ارسال 10 هزار دلار برای خانواده و دو تابعیتی بودن از سوی خودشان و عدم توضیح قانع کننده در مورد  «جمله 80 ملیون ایرانی فدای خم ابروی فرزندم» و با اطمینان از موارد مطروحه مجددا این پست را به اشتراک میگذارم.

 

پ ن 2 : زایمان هم  زایمان لاکچری جناب فرخ نژاد. ما زیر خرید نیم کیلو گوشت در ماه برای به رگ زدن خانواده زاییدیم ایشون زیر ارسال ماهانه 10 هزار دلار ارز بی زبان به ولایت عمو ترامپ. اینجاست که باید گفت زایمان های قبل تو سوءتفاهم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار