اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

شوشان : با توجه به وظایف قانونی نمایندگان مجلس که همانا قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است میتوان حاج جواد الباجی را نماینده ای موفق در این زمینه معرفی کرد.

شخصی که منافع ملی را بر منافع شخصی،سیاسی و جناحی خویش ترجیح میدهد.

حاج جواد الباجی نماینده ای است که از طریق تریبونی که توسط مردم در اختیار ایشان قرار گرفته حرف مردم را میزند و از وزرا و مسئولیت مربوطه مسائل و مشکلات موجود را پیگیری کرده.        

الباجی تفاوت اختیارات قوای سه گانه را میداند و وعده ای خارج از مسئولیت ها نداده و به دنبال خواسته های خارج از اختیارات نبوده.                                  

الباجی تمام هم و غم و وقت خود را عضویت در کمیسیون انرژی و انتقال به یک وزارت خانه های پردرآمد ننموده.  

الباجی تفاوت عصرها را بخوبی میداند و اعتقاد دارد با ابزار وافکار دوران قدیم نمیتوان درعصر دانائی موفق بود ایشان آشنائی مقدماتی به اصول علمی ومعاهدات بین المللی دارد.                 

ومهم تر ازهمه جواد الباجی در هرزمینه ای سخنرانی و اظهار نظر نمیکند شخصی که وکیل الدوله نیست و رصد مطالبات مردم و پیگیری آنها را در اولویت فعالیت های شبانه روزی خویش قرار داده.                                         

دفاعیات و پیگیری های ایشان در خصوص آب وفاضلاب، آموزش و پرورش، جذب اعتبارات برای بیمارستان ها، پل های خسرج و عنافجه، جاده های بین شهری و روستائی، ریزگردها، انتقال آب، اشتغال مطالبات قانونی بازنشستگان، حق آلایندگی، مشکلات محیط زیست و... را نمی توان نادیده گرفت و به جرات میتوان ایشان را موفق ترین نماینده مجلس استان خوزستان بدانیم زیرا به شایسته سالاری صحیح و به دور ازتعصبات غیر شرعی و قانونی اعتقاد ویژه دارد.

البته نمی توان منکر بعضی از نواقص بود ولی میشود این نواقص را با مشاوره و راهنمائی کردن و مساعدت فکری به ایشان تاحدودی برطرف کرد و تا آنجائی که اطلاع دارم دفتر ایشان همیشه با روی باز پذیرای انتقادات و پیشنهادات بوده اند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
comment
0
0
comment ان شالله اينجور باشه كه شما مي گوييد .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
comment
0
0
comment راز محبوبیت برا شما یا مردم بس کنید این عوام فریبی را
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
comment
0
0
comment حالابا چه میزانی فهمیدین محبوبه!!!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار