اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر:
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر از اسکان اضطراری ۴ هزار زائر حسینی توسط امدادگران هلال ‌احمر خبر داد.
مرتضی سلیمی در حاشیه بازدید رییس جمعیت هلال‌احمر از روند خدمات‌رسانی هلال احمر به زائران در مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ هزار نفر امدادگر کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند. همچنین ۴۷۷ پایگاه امداد و نجات و سه قرارگاه فعال در ایام اربعین در سراسر کشور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) را انجام می‌دهند.

وی با بیان این که ۴ هزار نفر نیز به صورت اضطراری توسط امدادگران اسکان داده شده‌اند، افزود: مکان اسکان اضطراری زائران حسینی در پایگاه‌های هلال احمر فراهم شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: تاکنون ۴۲ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر کشور برخوردار شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه خدمات در خارج کشور بر عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور است، ادامه داد: ۳۵۰ امدادگر از طرف سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور کار خدمات‌رسانی و امدادرسانی در خاک کشور عراق در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی تا کربلا را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۲ دستگاه آمبولانس نیز در خارج از کشور کار امدادرسانی به زائران اربعین حسینی را انجام می‌دهند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: خدمات‌رسانی به زائران اربعین پس از مراسم اربعین و در بازگشت زائران ادامه دارد و پایگاه‌های هلال احمر به صورت پلکانی جمع‌آوری می‌شود.

سلیمی عنوان کرد: کیفیت خدمات‌رسانی به زائران هرسال بهتر از گذشته می‌شود و آمادگی امدادگران با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که صورت گرفته بسیار مطلوب و مناسب است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار