اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
رحمانی‌فضلی:
وزیر کشور گفت: افزایش زائران خارجی نشان می دهد دنیا به سمت اسلام و قیام امام حسین (ع) حرکت می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز، دوم آبان‌ماه در جلسه ستاد مرکزی اربعین در شلمچه گفت: خدمات در مقایسه با چهار سال گذشته بسیار خوب و گسترده بوده و با اجرای طرح جامع ستاد اربعین در سالهای آینده می‌توانیم خدمات بیشتری را در مرزها ارائه دهیم که در نهایت منجر به تسهیل حداکثری عبور زائران از مرزها می شود. 

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: رسانه های بیگانه، همایش بزرگ پیاده روی اربعین را پوشش خبری نمی‌دهند و این نشان می‌دهد که این رسانه‌ها نگران تاثیرگذاری این همایش هستند.

وی تاکید کرد: مسئله عاشورا و قیام امام حسین متعلق به یک مذهب خاص نیست بلکه متعلق به تمام جهان است که به خاطر اهداف و آرمان‌ها جان خود و یاران خود را فدای اسلام و انسانیت می کند. 

وزیر کشور همچنین با بیان اینکه هر سال نسبت به سالهای گذشته مراسم عاشورا و اربعین در دنیا گسترده‌تر می‌شود، گفت: تعداد زائران خارجی نشان می دهد که دنیا به سمت اسلام و قیام امام حسین (ع) حرکت می کنند و باید ما زیرساخت‌ها را برای ورود آسان زوار خارجی مهیا کنیم.

رحمانی‌فضلی با اشاره به گستردگی کار برای حضور دو میلیونی زائران اربعین حسینی یادآور شد: مردم به خاطر اعتقادی که به آرمان‌های امام حسین علیه السلام دارند، این مسیر سخت را طی می کنند. ما باید همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم و ابعاد انسانی مختلف آن را برای جهان تبیین و متناسب با آن تصویرسازی کنیم. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار