اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
آیت‌الله موسوی‌جزایری:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت:خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است.
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌ جزایری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: از 12 سال پیش که بحث پیاده‌روی اربعین آغاز شد در جریان امورات هستم و می‌دانم که چه گذشته است.

وی افزود: همه مسئولان در مرزها از جان‌ و دل خدمت کردند و اگر قیاسی از زمان گذشته تاکنون داشته باشیم متوجه کار بزرگی که در شلمچه انجام‌شده است، می‌شویم.

آیت‌الله جزایری گفت: عشایر، خانواده شهدا و همه اقشار مردم نیز تلاش‌های زیادی در مرز ایران و عراق برای خدمت به زائران کردند که تعداد بالای مواکب، مکان‌های استراحت و سرویس‌های بهداشتی  جزئی از این خدمات است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بابیان اینکه اربعین برای ما یک انقلاب امام زمانی است، عنوان کرد: زائرانی از کشورهای پاکستان، هند، آذربایجان، اندونزی و کشورهای مختلف دنیا یا حسین گویان عازم زیارت اربعین شدند. این‌یک معجزه است و بشارت‌هایی را در بر دارد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

آیت‌الله جزایری عنوان کرد: یکی از ارگان‌هایی که مدیون آن‌ها هستیم و در تأمین امنیت مرزها افتخارآفرینی کردند؛ نیروی انتظامی است که از فرماندهان آن‌ها گرفته تا نیروهای جزء حضور پررنگی داشتند و خدمات چشم‌گیری ارائه دادند.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار