اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
دبیر شورای عالی مناطق آزاد عنوان کرد:
آبادان - شوشان ؛ دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، گفت : ظرفیت های زیادی در زمینه تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ایجاد شده که منطقه آزاد اروند نیز مشارکت های بسیاری در این خصوص داشته است.
شوشان آبادان ؛ مرتضی بانک  امروز جمعه (4 آبان ماه) در حاشیه سفر به منطقه آزاد اروند د، اظهار کرد: این سفر اختصاصا برای حضور در این راهپیمایی عظیم و با شکوه، بازدید از روند تردد زوار و بررسی امکانات و زیرساخت های انجام شده توسط منطقه آزاد اروند است تا اقدامات این منطقه را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی افزود: ظرفیت های زیادی در زمینه تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ایجاد شده که منطقه آزاد اروند نیز مشارکت های بسیاری در این خصوص داشته و امکانات بسیاری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.

بانک با ابراز امیدواری از ارائه تسهیلات بیشتر به مردم این منطقه و زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: امیدواریم که منطقه آزاد اروند بتواند بشترین تسهیلات را برای مردم این منطقه و زائرین عتبات عالیات فراهم کند.


وی به خدمات ارائه شده در ایام اربعین در مرز شلمچه به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و افزود: این نیز کمترین خدمتی بود که می شد برای سهولت در تردد مردم و زائرین ارائه داد که خوشبختانه منطقه آزاد اروند بخوبی امکانات و تسهیلات لازم را برای حضور مردم در پیاده روی عظیم و با شکوه فراهم کرده است.

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، خاطرنشان کرد: بنده نیز امروز هم برای حضور در این مراسم و هم بررسی و بازدید از اقدامات، امکانات و تسهیلاتی که منطقه آزاد اروند برای مردم فراهم کرده است به این منطقه سفر کردم تا از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده باشم.



انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار