اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
یک تانکر حامل روغن موتور در یک انبار در منطقه سه راه خرمشهر اهواز آتش گرفت.
آتش پاد علی تراب پور روز جمعه در خصوص این حادثه اظهار کرد: این تانکر به عنوان مخزنی برای نگهداری روغن موتور در این انبار استفاده می شد که به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شد.
وی با بیان اینکه آتش گرفتن مخزن روغن موتور موجب آتش سوزی در انبار مذکور شد افزود:خودروهای اطفای حریق آتش نشانی در محل حادثه برای مهار آتش حضور دارند و هنوز اطلاعی از تلفات احتمالی این حادثه دریافت نشده است.

کنترل آتش در انبار نگهداری روغن در اهواز / علت انفجار مشخص نیست

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار یک تانکر حامل روغن موتور در یک انبار در منطقه سه راه خرمشهر اهواز خبر داد و گفت: حریق کنترل و خطر سرایت به منازل اطراف برطرف شده است.

آتش پاد علی تراب پور با اشاره به انفجار یک تانکر حامل روغن موتور در یک انبار اظهار کرد: تانکر حامل روغن به عنوان مخزن نگهداری روغن استفاده می شده و در یک انبار روغن در سه راه خرمشهر مستقر بوده است که حدود ساعت 16:00 امروز (4 آبان ماه)  به دلایل نامعلوم دچار آتش سوزی و انفجار شده است.

وی با بیان اینکه حریق این حادثه سنگین بوده است، افزود: دسترسی به کانون حریق میسر نیست اما با تلاش آتش‌نشانان حریق کنترل و خطر سرایت به سایر منازل برطرف شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این حادثه تاکنون تلفات جانی و مجروح در بر نداشته است. 

ایرنا/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار