اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر؛
آبادان - شوشان ؛ فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر ، گفت : در فضای مسمومی که توسط رژیم اسرائیل ، آمریکا و آل سعود بر ضد شیعیان وجود دارد این راهپیمایی باشکوه اربعین که بزرگترین تجمع جهان اسلام است.


شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه ، ناخدا یکم عرشه و ستاد جلیل مقدم امروز سه شنبه ( 7 آبان ماه ) در حاشیه پیاده روی اربعین حسینی و حضور در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : امروز مردم آبادان و خرمشهر و پایگاه نیروی دریایی خرمشهر با حضور در پیاده روی اربعین، نماد وحدت و هم بستگی شیعه را در راستای گسترش پیام امام حسین (ع) و جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: هدف از حضور در همایش عظیم پیاده روی باشکوه اربعین حسینی نشان دهنده اهداف ، مبارزه با ظلم و اجرای عدالت به جهانیان و بویژه استکبار جهانی است.

ناخدایکم مقدم از حضور خانواده های کارکنان پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر در پیاده روی اربعین خبرداد و گفت : امروز با همت خانواده های کارکنان پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و خیل عظیم شهروندان آبادانی و خرمشهری از فلکه مقاومت تا شلمچه به فاصله 15 کیلومتر پیاده روی اربعینی انجام شد.

وی تصریح کرد: در این مسیر که عشق به سالار شهیدان موج می زد زیبایی های خاصی از حضور کودکان تا پیران دیده شد.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر افزود: از 25 مهرماه 2 موکب و بیمارستان صحرایی مجهز در شلمچه، پارکینگ اختصاصی و خوابگاه هایی برای نیروهای مسلح و همچنین برای زائران برپا شد.2 موکب پیش بینی کرده بودیم که بعنوان اسکان رایگان در اختیار زائران قرار گرفت، خدماتی مانند توزیع چای، شربت، آب معدنی، صبحانه و نهار نیز به زائران در این 2 موکب توزیع شد.


وی به ارائه خدمات رایگان در بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه به زائران خبرداد و خاطرنشان کرد : 2 اکیپ پزشکی متخصص اورژانس نیز در این بیمارستان به زائران خدمات رسانی می کردند، همچنین دارو نیز بین زائران به صورت رایگان توزیع شد و بسته های بهداشتی نیز پیشبینی کرده بودیم که بین زائران توزیع شد.

ناخدایکم مقدم افزود : یک دستگاه آمبولانس و همچنین یک دستگاه خودرو واکنش سریع نیز در این بیمارستان مستقر هستند که برای آزمایش آب و غذا نیز مورد استفاده قرار گرفت.

وی به مراجعه زائران به بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت : با توجه به خیل عظیم جمعیت مراجعه کننده زیادی داشتند و تا روز گذشته 7 هزار مراجعه کننده به بیمارستان صحرایی داشتیم که از خدمات درمانی و واکسیناسیون استفاده کردند.

وی حرکت عظیم و باشکوه پیاده روی اربعین حسینی را بزرگترین تجمع جهان اسلام دانست و تصریح کرد : در فضای مسمومی که توسط رژیم اسرائیل ، آمریکا و آل سعود بر ضد شیعیان وجود دارد این راهپیمایی باشکوه اربعین که بزرگترین تجمع جهان اسلام است می تواند چهره واقعی شیعیان را به جهان نشان دهد.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر به ارائه خدمات موکب و بیمارستان صحرایی این پایگاه تا 3 روز پس از اربعین اشاره و بیان کرد : موکب و بیمارستان صحرایی مستقر در شلمچه تا 3 روز پس از اربعین به زائران خدمات رسانی می کنند ولی موکب مقابل درب پایگاه دریایی با توجه به وفات پیامبر تا روز 29 صفر ادامه خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/.


***خبرنگار : نجمه ایرانیان***

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار