شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

شوشان : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت:اولین همایش بررسی مشکلات هنرمندان با حضور هنرمندان و اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان برگزار شد.

سید عارف مهدی نیا در این جلسه بیان داشت: از حضور هنرمندان و اعضای شورای شهر در این جلسه تشکرکردوگفت:هنرمندان طلایه داران عرصه هنر ایران اسلامی هستند.ونام آنهارابایددرتاریخ این مرزوبوم نوشت. انشاءالله شورای شهر در حمایت از هنر و هنرمندان شورای متفاوتی باشد.

مهدی نیا درادامه گزارش کوتاهی در مورد انجمن ها و اقدامات صورت گرفته دراداره ارشاد ارائه نمود.

رئیس شورای شهر در این محفل گفت:ما اعضای شورای اسلامی شهر خوشحالیم که در کنار محفل گرم هنرمندان هستیم

بهروز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان افزود:وقتی که در جمع هنرمندان می باشم تحت تأثیر قرار می گیرم و خوشحالم که هنرمندان خوش ذوق و با استعدادی در شهر ما وجود دارد هنرمند هر چه دارد متعلق به مردم است چرا که همه هنرمندان برای مردم خدمت می کنند.

شعبانی بیان داشت:شهرداری با کمبود امکانات و نابودی واحد موتوری و بدهکاری بیش از 3 میلیارد تومانی و حقوق عقب افتاده 4 ماهه کارمندان و پرسنل آن چکار می تواندبکند.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود:ما در شهرمان نه در زمینه ورزش و نه هنر نه حتی درموسیقی و شعر به جایگاه خاصی نرسیده ایم و متأسفانه به علت کمبود امکانات هنرمندان ما به مراحل بالا نمی رسند چرا که هندیجان شهری بسیار محروم است و ما شورای شهر دوستدار همه هنرمندان هستیم و تا جایی که می توانیم مشکلات آنها را پیگیری می کنیم.

از حاشیه های این جلسه نورالله عباسپور رئیس اسبق انجمن شهرستان بعد از سالها دوری در این محفل شرکت کرد و همچنین بعضی از هنرمندان شاعر و موسیقی چند کار از خود برای حاضرین اجراء کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار