اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
شهردار کلانشهر اهواز به همراه معاونین و مدیران اجرائی همچنین مدیر منطقه سه شهرداری از ورودی شهر اهواز از سمت مسیر شیبان به منظور ساماندهی آن بازدید کرد.
به گزارش شوشان، منصور کتانباف در بازدید از ورودی اهواز- شیبان با اشاره به اهمیت ورودی های شهر گفت: ورودی  شهر به عنوان دروازه و پیشانی هر شهری است و نمایانگر نظم درون شهری است.
وی این بازدید را ادامه جلسات و بازدیدهای گذشته در خصوص این ورودی مهم از سطح شهر اهواز و برنامه ریزی و تصمیم گیری در جهت ساماندهی آن از نظر تأمین ایمنی جانی و  از نظر ویژگی های ترافیکی، شهرسازی و معماری، عمرانی دانست و گفت: همکاری بین بخشی از معاونت های مربوطه و اجرای با کیفیت و با سرعت پروژه های این چنینی باید در دستور کاری قرار گیرد و عوامل بازدارنده در روند پیشرفت و اجرای پروژه می بایست شناسایی و به نحو مطلوب رفع شود.

گفتنی است پس از بازدید شهردار اهواز که از ابتدای صبح و در آغاز هفته کاری صورت گرفت جلسه بحث و بررسی، تقسیم بندی و برنامه ریزی کاری برای اجرایی شدن پروژه در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کاری و با حضور سنواتی ریاست شورای اسلامی شهر اهواز در دفتر مدیریت منطقه سه برگزار شد و دستورات لازم به معاونت های مربوطه از جمله فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، سازمان خدمات موتوری و عمران شهرداری اهواز و همچنین منطقه سه شهرداری ابلاغ شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار