اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
مهدی چمران:
نایب‌ رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این که استعمارگران آرزوی تجزیه ایران را به گور می‌برد چرا که ایران آزاد با اتکا به نیروهای داخلی همچنان متحد پشت سر رهبری ایستاده است.
به گزارش شوشان، مهدی چمران در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در اهواز اظهار کرد: آمریکا در سال 1332 کودتایی را در ایران به پا کرد و شاه را روی کار آورد و او تا سال ۵۷ با استبداد بر ایران حکومت کرد. 

وی افزود: شاه ملعون در خرداد سال 1342 بی رحمانه ملت ایران را به خاک و خون کشید و امام(ره) را به تبعید فرستاد اما با رهبری امام (ره) و جان فشانی شهدا، ما در انقلاب پیروز شدیم.

نایب‌ رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آمریکا از دوران پیش از انقلاب تاکنون به دنبال تفرقه میان قومیت ها و تجزیه کردن ایران بوده اما هیچگاه در این امر موفقیتی را حاصل نکرده است.

وی بیان کرد:ایران اسلامی پیش از انقلاب و پس از آن توطئه های بسیاری را خنثی کرده که از مهمترین آن ها می توان به حادثه طبس،حمله هشت ساله به ایران به کمک آمریکا و انگلیس، 
اشاره کرد.

چمران تصریح کرد: آمریکا همواره در حال توطئه برای افول ایران از جایگاه خود بوده چرا که می‌داند پیروزی انقلاب اسلامی به پیروزی امت‌های اسلامی منجر می شود.

وی بیان کرد: برخلاف تفکرات و اهداف آمریکا صدام به زباله‌دان تاریخ سپرده شد و اکنون ملت ایران و عراق در کنار هم ایستاده‌اند. 

نایب‌ رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اکنون نیز اقتدار ایران به این است که در نزدیکی مرزهای اسرائیل قرار دارد و کوچکترین واکنش از سوی دشمن را به سختی پاسخ می دهد.

وی گفت: همان گونه که انقلاب اسلامی در ایران، عراق، سوریه و لبنان به پیروزی رسید و در غزه و فلسطین در نزدیکی‌های پیروزی است، در یمن و بحرین نیز پیروزی نزدیک است و سایر کشورهای اسلامی نیز به این اردوگاه بزرگ اسلامی خواهند پیوست.

چمران ادامه داد: تحریم‌ها علیه ایران از ابتدای انقلاب وجود داشته و اقدام تازه ای از سوی دشمن نیست؛ پس از مذاکرات برجام، تحریم‌ها لغو نشده بود بلکه تعلیق شده بودند.

وی همچنین به آغاز تحریم‌ها از روز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: آمریکا مطرح کرده که تحریم‌ها را از روز ۱۳ آبان علیه ملت ایران آغاز می کند تا ملت شریف ایران و این نظام اسلامی را به ستوه بیاورد اما حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر به یاوه گویی های آن ها پایان داد.

چمران تصریح کرد:مسئولان نظام پشت سر رهبر معظم انقلاب برنامه های 50 ساله خود را تنظیم می کند و تحریم ها را از سر می گذراریم.

وی بیان کرد: دشمن فشار اقتصادی بر ملت وارد کرد و بازار ارز و طلا را به هم ریخت؛اگرچه برخی از ندانم‌کاری‌ها نیز در این میان صورت گرفت اما ملت ما ایستاد.
نایب‌ رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن هر شب خواب وحشتناک هواپیماهای جنگی و موشک‌های دورپرواز ما را می‌بیند.

وی گفت: ما همواره آماده دفاع از کشورمان و سرزمین‌های اسلامی هستیم و دشمن باید بدانئد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تنگه هرمز همیشه آماده‌اند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار