اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
معاون امور اقتصادی، بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بحث حمل و نقل یکی از مسایل مهمی است که بر روی قیمت تمام شده محصولات و تنظیم بازار اثرگذار است و در این زمینه مشوق‌هایی مانند اختصاص لاستیک به کامیون‌داران در نظر گرفته می‌شود تا شرایط حمل کالا به درون استان مهیا شود.
ابراهیم نجفیان با اشاره به مشکلاتی که در بحث حمل و نقل کالا به درون استان وجود داشت، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از مشکلات در بحث حمل و نقل کالا به درون استان حل شده و اعتراضات رانندگان نیز پایان یافته است.

وی افزود: مساله‌ای که در حال حاضر وجود دارد، بحث نرخ حمل و نقل کالا به درون استان است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا این موضوع بر روی قیمت تمام شده محصولات اثرگذار است.

معاون امور اقتصادی، بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با توجه به این‌که مشوق‌هایی برای حمل کالا به درون استان برای کامیون‌داران در نظر گرفته شده باید نرخ حمل و نقل کالا به نرخ پیش از اعتراضات کامیون‌داران باز گردد تا قیمت تمام شده محصولات نیز کاهش پیدا کند.

نجفیان عنوان کرد: بحث حمل و نقل یکی از مسایل مهمی است که بر روی قیمت تمام شده محصولات و تنظیم بازار اثرگذار است و در این زمینه مشوق‌هایی مانند اختصاص لاستیک به کامیون‌داران در نظر گرفته می‌شود تا شرایط حمل کالا به درون استان مهیا شود.

وی به دنبال ایجاد میل و رغبت در میان کامیون‌داران برای حمل کالا به درون استان هستیم، خاطرنشان کرد: مشوق‌هایی که در ستاد تنظیم بازار برای کامیون‌داران در نظر گرفته شده، در این راستا است و امیدواریم شرایط بازار نیز به شکلی شود که کالا بدون هیچ مشکلی وارد استان شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار