اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: جریان گاز برخی نقاط مرکز شهر اهواز امروز چهارشنبه برای مدت 10 ساعت به دلیل انجام تعمیرات قطع می شود.
حسنعلی کلانتریان صبح چهارشنبه، بیان کرد: در ادامه عملیات تعمیراتی تاسیسات و خطوط شهری از ساعت هشت صبح امروز تا ساعت 18 گاز منطقه کوی چهارصد دستگاه از خیابان پاکبان یک تا چهار حد فاصل خیابان علامه و خیابان شهید طاهری قطع می شود. 
وی یادآور شد: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود. 
رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان خاطرنشان کرد: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند. 
کلانتریان همچنین بیان داشت: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود. 
ایرنا
گفتنی است، استان خوزستان بیش از 960 هزار اشتراک گاز شهری، روستایی و صنعتی دارد که کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در استان دارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار