اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
جانشین مرزبانی استان خوزستان گفت: سه فروند شناور حامل بیش از سه هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های خوزستان توقیف شدند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی ، سرهنگ ' نادر سهیلی' روز چهارشنبه بیان کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان در هفته جاری موفق شدند سه فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را در آبراه بین المللی اروند و دهانه بهمنشیر متوقف کنند.
جانشین مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده سه هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که در مخازن جاساز شناور بارگیری شده بود کشف کردند.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه افزود: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

** ضبط 336 راس گوسفند قاچاق درمرز دشت آزادگان
فرمانده مرزبانی خوزستان بیان کرد: 336 راس گوسفند قاچاق هم در مرز دشت آزادگان ضبط شد.
سردار ' عبدالله نظرپور' با اشاره به اینکه ارزش ریالی این تعداد دام سه میلیارد ریال ارزیابی شده است گفت: در این عملیات 2 قاچاقچی دام دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده مرزبانی استان افزود: قاچاق دام از کشورهای دیگر پیامدهای زیانبار اقتصادی و احتمال انتقال بیماری‌های مشترک میان انسان و دام را به همراه دارد.

**جلوگیری از خروج چهار هزار لیتر سوخت قاچاق توسط دریابانان ماهشهر 
سرهنگ ' نادر سهیلی'اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته موفق شدند یک فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را در سواحل ماهشهر متوقف کنند.
جانشین مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران ما پس از شناسایی محل تبادل سوخت قاچاق به محل اعزام شده و یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را متوقف که در بازرسی از آن 4 هزار لیتر سوخت از نوع گازوییل را کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این رابطه افزود: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان همچنین گفت: ماموران دریابانی آبادان روز گذشته حین گشت زنی در آبراه اروند و دهانه بهمنشیر به سه فروند شناور صیادی که قصد خروج از آبهای ساحلی کشورمان را داشتند مظنون شده و آن را توقیف کردند.
سرهنگ 'نادر سهیلی' ادامه داد: چهار تن و سیصد کیلوگرم ماهی صید شده غیرمجاز در این شناور کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به دستگیری 6 نفر در این ماموریت بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بالغ بر 800 میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان هم گفت: یک کامیون باری که قصد خروج از کشور را داشت با چهار تن سیب زمینی قاچاق در پایانه مرزی چذابه توقیف شد.
سرهنگ 'جهانگیر امیری' با اشاره به اینکه 2 متهم در این عملیات دستگیر شدند افزود: کارشناسان ارزش این محموله را 200 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.
فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر هم اظهار داشت: ماموران دریابانی ماهشهر حین گشت زنی در آبهای شمالی خلیج فارس به 2 فروند شناور صیادی که قصد خروج از آبهای ساحلی کشورمان را داشتند مظنون شده و آن را توقیف کردند. 
سرهنگ 'ایرج زکوی' بیان کرد: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده مقدار 2تن و پانصد کیلوگرم ماهی مخلوط که بدون مجوز قانونی صید شده بود کشف کردند.

**کشف محموله 10 هزار لیتری سوخت قاچاق توسط دریابانان ماهشهر 
فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف بیش از 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای ساحلی ماهشهر خبر داد.
سردار ' عبداله نظرپور' بیان کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در منطقه 'خور دورق' یک فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را ضبط کردند.
وی افزود: دراین شناور 10 هزار و ششصد لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار