اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی ‌حفاری گفت: تیم وزنه برداری ملی حفاری با کسب 2 هزار و 601 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های کشور در سال 97 دست یافت.
سعید شاهرخی اظهار کرد: هفته پایانی لیگ برتر وزنه برداری رده سنی بزرگسالان باشگاه های کشور در سال 97 با حضور هشت تیم در روزهای 22 و 23آبان در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم ملی حفاری به مقام دوم رسید.

وی با اشاره به اینکه در هفته چهارم و پایانی این مسابقات تیم وزنه برداری ملی حفاری با گرفتن 726 امتیاز تیمی در مکان دوم قرار گرفت افزود:تیم های بیمه رازی و عقاب نیروی زمینی به ترتیب با 775 و 660 امتیاز عنوان های اول و سوم هفته پایانی رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

 تیم مناطق نفتخیز جنوب دیگر نماینده استان در این هفته با کسب 414 امتیاز به مقام هفتم رسید.

شاهرخی با بیان اینکه تیم ملی حفاری برای دومین فصل متوالی عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر وزنه برداری کشور را به خود اختصاص داد گفت: این تیم در این فصل با استفاده از بازیکنان بومی جوان و با تجربه استان در این رقابت ها حاضر شد و عملکرد قابل قبولی گرفت. 

وی بیان کرد: با جوان گرایی که در تیم های باشگاه ملی حفاری صورت گرفته است در آینده نزدیک در رشته های وزنه برداری و فوتسال آقایان و بانوان حرف های بسیاری برای گفتن داریم و امیدواریم بازیکنان بیشتری از خوزستان به تیم های ملی دعوت شوند.

به گزارش ایرنا در پایان لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های کشور در فصل 97 رده بندی نهایی تیم ها، بدین ترتیب رقم خورد:

1- بیمه رازی: 2752 امتیاز
2- شرکت ملی حفاری اهواز: 2601 امتیاز
3- عقاب نیروی هوایی: 2286 امتیاز
4- رعد پدافند: 2284 امتیاز
5- تعاونی انقلاب شهریار: 2088 امتیاز 
6- نیروی زمینی ارتش: 2017 امتیاز 
7- مناطق نفتجنوب خوزستان: 2003 امتیاز
8- نور همدان : 1657 امتیاز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار