اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
شوشان-اولین مرکز جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه پیام نور، در خوزستان و در مرکز باغملک افتتاح شد.
به گزارش شوشان اولین مرکز جوار دانشگاهی فنی و حرفه ای دانشگاه پیام نور، در استان خوزستان و واحد باغملک با حضور مهندس خادمی نماینده حوزه انتخابیه ایذه و باغملک درمجلس شورای اسلامی دکترمروج معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خوزستان و جمعی از مدیران ادارات، اساتید و دانشجویان دانشگاه روز افتتاح شد.

حمیدی رییس دانشگاه پیام نور واحد باغملک با اعلام این خبر گفت: با توجه به رشد فزاینده نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی درسالهای اخیر، که بخش اعظم این مهم، به نداشتن مهارتهای مورد نیاز بازارکار در فارغ التحصیلان دانشگاهی برمی گردد؛ لذا در راستای اجرایی شدن مفاد بند۱۰ تصویب نامه هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی اشتغال و با هدف رفع موانع اشتغال  دانش آموختگان دانشگاهی ،به ویژه دانش آموختگان دانشگاه پیام نورباغملک، طی تفاهم نامه با مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان،راه اندازی شد.

وی افزود: مرکز جوار دانشگاهی فنی وحرفه ای  (ASD) دانشگاه پیام نور باغملک در حال حاضر متشکل از وسائل آزمایشگاهی رشته های کشاورزی و فیزیک، لوازم سخت افزاری و نرم افزاری رایانه ایست که انشاالله به مراتب، متناسب با تعداد و نوع دوره های کارآفرینی و مهارت افزایی تجهیزات بیشتری فراهم خواهدشد.

وی ادامه داد: اساتید به تناسب نیاز شغلی دانشجویان هر رشته تعدادی دوره معرفی خواهند نمود و این دوره ها توسط مربیان مرکز فنی و حرفه ای در مرکز جوار دانشگاه به دانشجویان عزیز آموزش داده خواهند شد و دانشجویان متقاضی شرکت در دوره ها فقط هزینه های ثبت نام در دوره را پرداخت خواهند نمود؛ ما بقی هزینه ها ازقبیل حق الزحمه مربی و تهیه مواد مصرفی به عهده مرکز فنی وحرفه ای خواهدبود.

لازم به توضیح است که این مرکز آمادگی برگزاری تمامی دوره های کارآفرینی و مهارت افزایی را در حوزه علوم انسانی و بخش اعظمی از دوره های مربوط به کشاورزی را دارد.
در بخش مهارتهای عملی وکارگاهی درصورت نیاز از تجهیزات مرکز فنی وحرفه ای شهرستان استفاده خواهد شد.

دانشگاه پیام نور باغملک اولین دانشگاهی است در کل دانشگاههای پیام نور کشور که اقدام به راه اندازی این مرکز مهارت افزایی برای دانشجویان نموده است ضمنا"برای دانشجویان شرکت کننده دردوره های کارآفرینی ومهارت افزایی ،درپایان هر دوره گواهی مهارت از سازمان فنی وحرفه ای صادر و تحویل خواهدشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار