شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰
به عنوان مثال می توان عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری بررسی شود تا معلوم گردد تجربه آوردن نیرویی خارج از بدنه شهرداری که سنخیتی با امور محوله نداشته، این معاونت را که در زمان مدیر قبلی رشد کرده بود، به کجا برد،

شوشان / روزنامه نور خوزستان در ستون ویژه های خود نوشت : اگر شهردار قصد تغییراتی در معاونت ها و مدیران عامل سازمان های زیر مجموعه شهرداری دارد، اشتباهات گذشته تکرار نشود. به این معنی که با وجود این همه نیروهای با تجربه و کاردان در بدنه شهرداری مبادا درصدد وارد کردن افراد از خارج به شهرداری باشد چرا که شهردارانی كه برای تغییرات و انتصابات جدید، نیروی غیر خودی وارد کردند، نه تنها نتیجه مطلوبی نگرفتند و عملکرد چنین افرادی قابل قبول نبود، بلکه با اینکار انگیزه کاری از نیروهای توانمند شهرداری را که انتظار توجه دارند، گرفتند و چنین شهردارانی همان ابتدای کار، خود را از چشم مجموعه انداختند و پرسنل برای رفتنشان شمع نذر کردند.

به عنوان مثال می توان عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری بررسی شود تا معلوم گردد تجربه آوردن نیرویی خارج از بدنه شهرداری که سنخیتی با امور محوله نداشته، این معاونت را که در زمان مدیر قبلی رشد کرده بود، به کجا برد، ضمن اینکه اگر مقداری هنوز پابرجاست به واسطه حضور افرادی است که بازوان کاری مدیر عامل اند. البته سمت مدیر فعلی هم مشاور است و شرایط احراز مدیر عاملی را نداشته است، هر چند وی فردی مخلص و پیشینه خدمت در یک نهاد مطرح کشور را دارد اما به هر حال انتظار اینست که مدیریت ها کننده کار باشند.

منظور اینکه اگر شهردار جدید در نظر دارد تغییر در چنین مدیریت هایی بدهد، مطمئن باشد افراد لایق و کار آزموده ای در مجموعه وجود دارد که هم اکنون هم بار اصلی کار، بر دوش آنهاست و نیازی به نیروی وارداتی ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار