اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
فرماندار اهواز:
فرماندار اهواز با بیان اینکه حقوق کارگران گروه ملی فولاد ایران تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود، گفت: معوق مطالبات کارگران نیز که دو ماه است تا دی ماه امسال پرداخت می‌شود.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، جمال عالمی نیسی در جلسه بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران که با حضور مدیریت شرکت و جمعی از مسئولین شهرستان اهواز در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهارکرد: کارگران با مدیریت شرکت همکاری لازم را داشته باشند تا شرکت بتواند روند تولید خود را ادامه دهد، تا با تولید هم مطالبات کارگران پرداخت شود و هم مشکلات شرکت رفع شود.

وی گفت: مجوز فروش خارج از بورس نیز گرفته شده است و در حال حاضر ۳۰ هزار تن محصول در کف کارخانه وجود دارد.

فرماندار اهواز افزود: تا زمانی که در شرکت تولید صورت نگیرد، رفع مشکلات آن امکان‌پذیر نیست و حضور كارگران عزيز در كارخانه و به حركت درآوردن چرخ توليد می‌تواند كارخانه را از بحران نجات دهد.

عالمی نیسی با بیان اینکه این شرکت در دو ماه توانست ۳۰ هزار تن محصول تولید کند، افزود: این روند تولید باید ادامه‌دار باشد تا نتیجه دهد.

 وی در پایان در خصوص مطالبات بازنشستگان این شرکت گفت: مدیریت شرکت در تلاش است تا مطالبات آنان را در دی ماه پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، در‌‌ ادامه نیز جلسه بررسی مسائل و مشکلات به ریاست جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز و با حضور محمدپور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، کریم یاوری مدیرکل بیمه بیکاری و حمایت و پایداری از مشاغل به عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات اعزامی از وزارت تعاون، مدیریت شرکت و جمعی از مسئولین شهرستان اهواز برگزار شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار