شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۴

شوشان / آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت : ایسنا: جعفر شجوني در واکنش به اتفاقات اخیر شورای شهر تهران اظهار کرد: در این وقایع، اصلاح‌طلبان امتحان بدی پس دادند. گلیم پاره‌ای به دست اصلاح‌طلبان رسید، اما آنان می‌خواستند آن را به قیمت جواهر بفروشند! الهه راستگو معتقد بود مردم قالیباف را می‌خواهند، بنابراین نباید به کسی که رد صلاحیت شده رای داد . شجونی با بیان این اعتقاد که "اصلاح‌طلبان لیاقت ندارند که قسمتی از نظام را به آنها بسپاریم"، اظهار کرد: اگر کشور به آنها سپرده شود آن را به اسرائیل تحویل می‌دهند!

در ابتدا: آقاي شجوني: به نظر ما، آن چه كه به دست اصلاح طلبان رسيد، گليم پاره نبود؛ قلوب ملت بود با راي بيش از پنجاه درصد. تازه آن هم در برابر اصول گرايان تا دندان مسلح به بيشتر آيتم هاي صدا و سيما! ولي آن چه كه شما به دست آورديد؛ الهه ي راستگويي بود كه با راي به آقاي قاليباف! ديگر براي مردم خواهان اصلاحات، نه نماد راستي است و نه الهه ي حزبي! دو دستي تقديم تان مي كنيم اين الهه ي راستي را؛ مبارك تان باد انشاالله!

در ادامه: آقاي شجوني: اگر كه شما تصور مي كنيد اصلاح طلبان لياقت ندارند كه قسمتي از نظام را به آن ها بسپاريد! با اطمينان خاطر به شما مي گوييم كه مردم چنين تصوري ندارند و با راي به اصلاح طلبان نشان ندادند كه چندان با نظر شما موافق نيستند! و البته ( قريب به يقين يقينا) با راي به اصلاح طلبان؛ سكان قوه ي اجرايي كشور را به دست ايشان سپردند تا شما نيز كه سوار بر اين كشتي هستيد! بيشتر احساس آرامش كنيد!

در ميانه: ولي شما چندان نگران تحويل دادن كشور به دست اسرائيلي‌ها نباشيد! مردم وطن پرست و دوستدار سرزمين ايران، خودشان خوب مي دانند كه چگونه از مرزهاي سرزميني ايران پاسداري كنند! و كشور ايران را به دست هيچ بیگانه ای تحويل ندهند!

در پايان: حالا كه كشور به دست اعتدال گرايان و اصلاح طلبان افتاده است؛ از صميم قلب آرزو كنيد كه اين راه تداوم داشته باشد! باشد كه حضور شان در قوه مجريه، زمينه ساز حضور نيروهاي جوان اصلاح طلب در انتخابات آتي قوه ي مقننه نيز بشود! به حتم با حضور جوانان اصلاح طلب در قوه ي مقننه ي آتي، تريبون هاي بيشتري در اختيار شما قرار خواهد گرفت! و بازار سخنراني ها و مصاحبه هاي شما گرم خواهد شد! و ما خبرنگاران و روزنامه نگاران نيز از بيانات و افاضات شما؛ بي بهره و نصيب نخواهيم بود!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار